Грамматиканы оқытудағы контекстуализацияның рөлі
Қаралымдар: 91 / PDF жүктеулері: 293
Кілт сөздер:
контекстуализация, грамматика, сауалнама, тестАңдатпа
Бұл зерттеу мұғалімдер мен студенттер үшін өткізілген сауалнама және тестілеу
арқылы контекстуализацияның тиімділігін көрсетуге бағытталған. Бұл зерттеуге мектептердің
ағылшын тілі оқытушылары қатысты. Сауалнама ашық 10 сұрақтан тұрады. Контекстуализация
бойынша мұғалімдердің қабылдауы оң. Олардың бәрі контекстуалдау ағылшын тілі сабағында
грамматиканы оқытудағы тиімді әдіс екендігімен келіседі. Олардың ешқайсысы грамматиканы
контексте оқыту пайдалы емес деп ойламады. Сондай-ақ, сабаққа орта мектептің 7 сынып
оқушыларынан құралған екі топ қатысты. Бір топқа контекстілендірілген дедуктивті грамматикалық
түсініктеме беру арқылы, ал екінші топқа мәтінмәндік грамматикалық нұсқау берілді. Нәтижелер
көрсеткендей, орта мектеп жағдайында контекстен тыс оқыту болашақтағы шиеленісті сәтті
қолдануға ықпал ете алмады. Керісінше, мағынасына негізделген контекстуалдандыру болашақ
үзілісті қолдана отырып, жазбаша өндірістік грамматикалық тестте жақсы нәтиже берді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.