Оқу-әдістемелік құрал білім берудегі сапа көрсеткіші ретінде


Қаралымдар: 139 / PDF жүктеулері: 388

Авторлар

  • А.Е. Бижкенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.Д. Серикбаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Кілт сөздер:

оқу-әдістемелік кешен, білім беру сапасы, шет тілі, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету деңгейі, оқу үдерісі

Аңдатпа

Бұл мақала орта білім беру ұйымдарында ағылшын тілін оқыту барысында оқушылардың алған білім сапасына әсер ететін факторларды зерттеуге арналған. Мақалада «сапа» ұғымын түсіндіруге, сондай-ақ оны білім беру саласына жобалауға назар аударылады. Зерттеу үшін мектеп пәнінің оқу-әдістемелік жабдықталу аспектісі алынды. Эмпирикалық зерттеу барысында Астана қаласындағы екі мектеп-гимназия базасында тікелей бақылау жүргізілді және салыстырмалы талдау үшін сол базаларға барған кезде алынған нақты деректер келтіріледі. Орта буындағы (7-сынып) «ағылшын тілі» пәнін игеру сапасына оқу-әдістемелік жабдықталу деңгейінің әсер ету дәрежесін анықтау үшін гипотеза тұжырымдалды және оны верификаттау үшін білімнің абсолютті сапасы оқытудың жеткілікті оқу-әдістемелік жабдықталуына тікелей тәуелділігін дәлелдеген жедел тест сәтті өткізілді.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Бижкенова, А., & Серикбаева, А. (2023). Оқу-әдістемелік құрал білім берудегі сапа көрсеткіші ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 70–79. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/178

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика