Бұқаралық коммуникацияның әлеуметтанулық негіздері


Қаралымдар: 119 / PDF жүктеулері: 0

Авторлар

  • Хаяти Туфекчиоглу

Аңдатпа

Мақалада жаңа тақырып қарастырылып, оларда ақпарат құралдарының жаңа түрлері немесе олардың әсері зерттеу нысанына айналды. Ұсынылған зерттеу тақырыбы аясындағы жағдай мәселенің мәні мен оның тарихи бастауларына тиісті назардан тыс қалған тұстарға сыни көзқарас беріліп,
мәселені қазіргі күйінде қарастыру керек дейді. Бұл жағдайда коммуникация жаңа құбылыс ретінде
пайда бола бастауы және қазіргі заманда анықталған ерекшеліктерге басты назар аударыла бастағаны
автор тарапынан басыа айтылады. Зерттеудің панорамасын анықтаған мұндай жағдаймен оның тарихы
контекстінде коммуникацияның ерекшеліктерін түсіну және анықтау өте қиын.
Бұл жағдайда коммуникация жаңа құбылыс ретінде ұсынылып, негізінен оның қазіргі жағдайы мен
соңғы кезеңдегі алдыңғы қатарға шыққан бағыттары тұрғысынан анықталады. Дәл осы жағдай алдыңғы
кезеңдердің ерекшеліктерін сипаттау мен зерттеудің проблемаға айналуына әкеліп соғады. Қарым-қатынас мәселесі белгілі бір кезеңнің нәтижесінде қоғамдық ғылымдардың зерттеу пәніне айналды, сондықтан қарым-қатынастың дамыған теориялары мен үлгілері сол кезеңнің ерекшелігіне байланысты
болмады деп айту мүмкін емес. Бұл жағдай бастапқы кезеңде коммуникация анықтамалары мен осы
мәселені кең контексте зерттеу үшін шектеуші факторға айналды

Қосымша файлдар

Жарияланды

10.12.2022

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Туфекчиоглу H. (2022). Бұқаралық коммуникацияның әлеуметтанулық негіздері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4). Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/267

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика