Құзыреттілік әдіснамасы негізінде болашақ әлеуметтік қызметкерлерді даярлау


Қаралымдар: 34 / PDF жүктеулері: 17

Авторлар

  • Н.А. Минжанов Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ. https://orcid.org/0000-0003-0020-8533
  • Г.Н. Минжанова Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ.
  • Р.Д. Окашев Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ. https://orcid.org/0009-0008-0330-1892
  • С.С. Исина Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ. https://orcid.org/0009-0003-2821-9100
  • Ж.З. Қосыбаев Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті Қазақстан Республикасы, Астана қ. https://orcid.org/0009-0002-5902-988X

Кілт сөздер:

педагогикалық шеберлік, кәсіби педагогикалық дайындық, компоненттер, көрсеткіштер, модель, құрылымдық элементтер.

Аңдатпа

Мақалада Қазақстанда және шетелде заманауи білім беру технологияларының даму тенденцияларын ескере отырып, болашақ әлеуметтік қызметкерді кәсіби қызметке дайындау процесіне талдау жасалды. Ғылыми зерттеудің мақсаты, негізгі бағыттары мен идеялары - болашақ әлеуметтік қызметкерді қалыптастыру бойынша Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінде жүргізілген эксперименттік жұмыстың ғылыми нәтижелерін талдау. Мақалада болашақ маманды даярлаудағы құзыреттілік әдіснамасына негізделген инновациялық педагогикалық технологиялар, оқыту, білімді игеру және бағалау тәсілдері қарастырылады. Зерттеу жұмысының негізгі нәтижелері мен талдаулары, қорытындылары әлеуметтік қызметкер тұлғасының кәсіби-педагогикалық дайындығын табысты қалыптастыруды қамтамасыз ететін негізгі педагогикалық жағдайларды анықтауға және негіздеуге мүмкіндік береді. Осы салым тиісті білім саласына жұмыс істеу тәжірибелік-бағдарлауға баса назар аудара отырып, жоғары кәсіптік білім берудің көп деңгейлі жүйесіне көшу қажеттілігінен тұрады; бірақ теориялық деңгейді әлсіретпей, практикалық бағдарлауды күшейту; оқытудың интерактивті әдістерін қолдану оқытудың барлық элементтерін: білім, түсінік, дағдылар мен дағдыларды сәтті игеруді қамтамасыз етеді; оқу процесіне құзыреттілік көзқарасы бар студентке болашақ қызметінде білімі мен тәжірибесінің орнығуына мүмкіндік береді.

Әдебиеттер тізімі

Setting educational structures in Europe. Contribution of universities to the Bologna Process [Electronic resource]/ Tuning General Brochure - Access mode: URL: http: //www.unideusto.org/tuningeu/documents.html

Vorverg M., Alberg T. Characteristics of social and psychological behavior training // Psychological Journal. - 1984. - № 4. - P.25-35.

Uznadze D. N. Psychology of installation: textbook / D. N.Uznadze. - St. Petersburg: Peter, "Psychology-classics" (2001.). - 416 p. - Copies in total: 7000

Rogers, K. A look at psychotherapy. The formation of a human: Tr. from English [Text] - M.: Progress, 1994. - 480 p.

Smolkin A.M. Methods of active learning: [Method. a manual for teachers and organizers of Prof. and econ. personnel training] / A.M. Smolkin. - M.: Higher School., 1991. - 175, S.; 20 cm. - (Econ. universal education). - Total copies: 60

Rudestam K. Group psychotherapy [Text]: textbook / K. Rudestam. - — St. Petersburg: Peter Com, 1999 — 384 p.: (Series "Masters of Psychology") Total copies: 5000

Minzhanov N.A. Features of patriotic education of young people in the context of globalization. Bulletin of the PGU. Pedagogical series number 3 (2017). Pavlodar p. 199-208.

Minzhanov N.A., Ertysbaeva G.N., Abdakimova M.K., and Ishanov P.Z. Professional Training of Social Workers: Development of Professionally Significant Qualities in the Future Social Workers. IMPAKT FAKTOR/INDEXING JOURNAL. Internationa Journal of Environmental Science Education 2016, Vol. 11, NO, 10, 3746-3754.

Dvoryankina E.K. Professional training of future teachers at the university as a pedagogical problem // Modern problems of science and education. 2007. No. 5. pp. 47-51.

Vardanyan Yu. V. The structure and development of professional competence of a specialist with higher education: On the material of teacher and psychologist training: abstract of the dissertation. ... Doctors of Pedagogical Sciences: 13.00.01, 19.00.07 / Moscow Pedagogical State University. - Moscow, 1999. - 38 p.

Список использованных источников

Создание образовательных структур в Европе. Вклад университетов в Болонский процесс [Электронный ресурс] /Общая брошюра по Тюнингу - Режим доступа: URL: http: //www. unideusto. org/tuningeu/ documents. html.

Форверг, М., Альберг Т. Особенности социально - психологического тренинга поведения //Психологический журнал. - 1984. - № 4. - С.25-35.

Узнадзе, Д. Н. Психология установки: учебник / Д. Н.Узнадзе. - СПб.: Питер, «Психология-классика» (2001.). - 416 с.

Rogers, K. A look at psychotherapy. The formation of a human: Tr. from English - M .: Progress, 1994. - 480 p.

Смолкин, А. М. Методы активного обучения: [Метод. пособие для преподавателей и организаторов проф. и экон. обучения кадров] /А. М. Смолкин. - М. : Высш. шк., 1991. – 175 с.

Рудестам К. Групповая психотерапия: учебник /К. Рудестам. - СПб.: Питер Ком, 1999 - 384 с.

Минжанов, Н.А. Особенности патриотического воспитания молодежи в условиях глобализации / Н.А. Минжанов. Вестник ПГУ. Педагогическая серия № 3 (2017). - с. 199-208.

Nurlan A. Minzhanov, Gaukhar N. Ertysbaeva, Madina K. Abdakimova, and Pirmagambet Z. Ishanov Professional Training of Social Workers: Development of Professionally Significant Qualities in the Future Social Workers. IMPAKT FAKTOR/INDEXING JOURNAL. Internationa Journal of Environmental Science Education 2016, Vol. 11, NO, 10, 3746-3754.

Дворянкина Е.К. Профессиональная подготовка будущих учителей в вузе как педагогическая проблема //Современные проблемы науки и образования. 2007. № 5. С. 47-51.

Варданян Ю.В. Структура и развитие профессиональной компетентности специалиста с высшим образованием: на материале подготовки педагогов и психологов: автореф. дис. канд. пед. наук. 13.00.01, 19.00.07 /Московский педагогический государственный университет. - Москва, 1999. - 38 с.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Минжанов N., Минжанова G., Окашев R., Исина . S., & Қосыбаев Z. (2024). Құзыреттілік әдіснамасы негізінде болашақ әлеуметтік қызметкерлерді даярлау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 121–132. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/297