Скаффолдинг арқылы туризм студенттерінің шет тілінде оқылым дағдыларын дамытудағы перспективалары


Қаралымдар: 67 / PDF жүктеулері: 95

Авторлар

  • Г.А. Ризаходжаева
  • Ф.Х. Маккамбаева

Кілт сөздер:

оқу, Скаффолдинг, педагогикалық қолдау, оқу мәселелері, Скафлодингтің тиімділігі, оқу қабілеттері, туризм студенттері.

Аңдатпа

Түйіндеме

Оқу - ағылшын тілін үйренушілер үшін маңызды дағды. Бұл студенттердің сөздік қорын дамытуға, грамматиканы меңгеруге және ағылшын тілінің нәзік тұстарын түсінуге көмектеседі. Дегенмен, оқу оқуға деген сүйіспеншілікті ояту және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту үшін де өте маңызды. Сонымен бірге оқушылар шет тілдеріндегі мәтіндерді оқу кезінде қиындықтарға тап болуы мүмкін. Сондықтан оқытушылар қиыншылықтарды шешу үшін Scaffolding әдісін пайдалана алады. Скаффолдинг – бұл мұғалімдер алдымен оқушыға қолдау көрсету, содан кейін оқушы тапсырманың дербестігін дамытатындықтан бұл көмекті біртіндеп алып тастау процесін сипаттау үшін қолданатын термин. Бұл ғылыми зеттеу жұмысына Түркістан қаласындағы Халықаралық Туризм және Меймандостық университетінен барлығы 54 білімгер қатысты. Сипаттамалық зерттеу- оқушылардың Скаффолдинг көмегімен оқуды үйренуге қалай қарайтынын тексеру үшін жүргізілді. Ғылыми зерттеуге 25 ер адам және 29 әйел қатысушы қатысты, сонымен қатар сипаттамалық талдау жүргізілді; сандық зерттеу әдісі қолданылды. Нәтижелер SPSS 23.0 нұсқасының көмегімен жасалды. Сипаттамалық деректер қатысушылардың жалпы Скаффолдинг-ға байланысты ойын талдап берсе, Mann Whitney U-test көмегімен сынып пен жыныс бойынша айырмашылықтар талданды. Талдау нәтижелері ағылшын тілін үйренушілердің көзқарастарының оң екенін көрсетеді. Қатысушылардың курсы мен жынысы арасында айтарлықтай айырмашылықтар болмағандығын көрсетті.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ризаходжаева G. ., & Маккамбаева F. (2023). Скаффолдинг арқылы туризм студенттерінің шет тілінде оқылым дағдыларын дамытудағы перспективалары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 208–216. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/368

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика