Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастыру тұғырларын тиімді жүзеге асыру


Қаралымдар: 130 / PDF жүктеулері: 18

Авторлар

Кілт сөздер:

эмоционалдық тұғыр, болашақ бастауыш сынып мұғалімдері, эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастыру, құрылымдық компоненттер, әдіс-тәсілдер.

Аңдатпа

Педагогикалық-психологиялық мәдениетпен қатар іргелі және кәсіби тақырыптарды терең меңгеріп қана қоймай, маңызды, терең білімді болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне деген сұраныс күн санап артып келеді. Әлеуетті маманның тұлғалық қасиеттері оның кәсіби қызметіне оң әсер ететін сапалы білім алу нәтижесінде жақсаруы керек. Осының нәтижесінде болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын дамыту бүгінгі күннің күрделі мәселелерінің бірі болып табылады. Ұсынылып отырған зерттеуде болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастыру мәселесі және тұғырлары теориялық тұрғыдан талданып, болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастырудың бірқатар құрылымдық тұғырлары және болашақ мұғалімдердің эмоционалдық тұрақтылығын бағалау деңгейлері анықталды. Мақалада сапалық және сандық зерттеу әдістерінің үйлесімі қолданылды. Эмоционалды тұрақтылық деңгейінің сұрақтары жергілікті университеттегі болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын бағалау үшін пайдаланылды. Сонымен қатар, болашақ бастауыш сынып мұғалімдері үшін 4 блоктан тұратын эмоционалды тұрақтылықты қалыптастыру әдістері оқыту үдерісіне енгізілді. Ғылыми-зерттеу процесіне 37 әлеуетті бакалавр және магистратура студенттері қатысты. Зерттеу нәтижелері болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын дамыту стратегияларының тиімділігін көрсетті, дегенмен болашақ мұғалімнің өзін-өзі реттеу және эмоционалды тұрақтылығын реттеу қабілеті оқыту процесінің шешуші құрамдас бөлігі болып табылатындығы анықталды. Ұсынылған тақырып бойынша болашақ зерттеулерге ұсыныстар берілді.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Амзеева G. . (2024). Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастыру тұғырларын тиімді жүзеге асыру. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 14–30. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/409

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика