Тұрақты даму идеялары экологиялық білім мазмұнының тұтастығының шарты ретінде


Қаралымдар: 66 / PDF жүктеулері: 18

Авторлар

  • Е.Н. Дзятковская Білім беруді дамыту стратегиясы институты, Мәскеу, Ресей Федерациясы https://orcid.org/0000-0003-3947-7490

Кілт сөздер:

экологиялық білім, тұтастық, тұрақты даму, экологиялық императив, құндылық және дүниетаным мазмұны.

Аңдатпа

 XXI ғасырда тұрақты даму идеялары қоғамның барлық салаларын дамытуда жүйе құраушы болады. Әлеуметтік-экономикалық дамудың биосфераға сәйкес келетін моделіне көшу мақсаттары экономикадағы, білім берудегі, мәдениеттегі өзгерістердің негізгі стратегияларын анықтайды. Оқу пәндерін экологияландыру процесіне негізделген білім беру мазмұнына тұрақты даму идеялары енеді. Тұрақты даму идеяларының әлеуетті рецепторы ретінде білім берудің экологиялық компоненттері барлық дерлік оқу пәндерінің мазмұнында бар. Алайда, олардың бір-бірімен үйлесімділігі мәселесі осы уақытқа дейін шешілген жоқ. Автор жалпы білім берудің экологиялық компоненттерінің тұтастығын түпкілікті құндылық-дүниетанымдық білім беру желілерін іске асырумен байланысты қарастыруды ұсынады. "Экологиялық императив" білім берудің негізгі тұжырымдамасының мысалында экологиялық білімге тұрақты даму векторын енгізу мүмкіндіктері қарастырылған.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Дзятковская . E. (2024). Тұрақты даму идеялары экологиялық білім мазмұнының тұтастығының шарты ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 42–51. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/927