Важность обучения детей с нарушениями интеллекте через образцы устного народного творчества


Просмотры: 138 / Загрузок PDF: 649

Авторы

  • Г.Т. Танабаева Южно-Казахстанский государственный педагогический университет
  • А.Р. Боранбаева Южно-Казахстанский государственный педагогический университет

Ключевые слова:

Дети с поражением интеллекта, устное народное творчество, сказки, дети дошкольного возраста, педагогика, национальные чувства, обучение, методы, информационные коммуникативные технологии, национальные игры

Аннотация

Мақалада зияты зақымдалған балаларға халық ауыз әдебиеті үлгілерін оқытудың маңыздылығы қамтылған. Халық ауыз әдебиетінің балалар өміріндегі орнына тоқтала отырып, зияты зақымдалған балаларды оқыту барысында ой-өрісінің дамуына, сөздік қорына, көңіл-күйіне әсер ететіні белгілі. Біз мақалада осы мәселені кеңінен қамтуға тырыстық. Ерекше балаларға ең бірінші халық ауыз әдебиеті түсінігін қалыптастыруымыз керек және бұл балаларды отан сүйгіштікке тәрбиелейді.

Қазақ халық ауыз әдебиетінің зияты зақымдалған балаларға тигізетін әсері көп педагогикалық жіктелуінің ерекшеліктері және т.б. музыкалық аспаптарды таңдауға байланысты баланың есту қабілеті, есту зейінінің дамуы, эмоционалды қабылдау, жағымды есту, зейін, есте сақтау, би дағдылары және т.б. ерекшеліктерді ескере отырып таңдалады. Баланың жас ерекшелігін ескере отырып, ересектердің басшылық етудегі, ұйымдастырушылықтағы және сол арқылы баланың дамуына ықпал ететін айқындауға тырыстық.

Қазақтың халық ауыз әдебиеті арқылы зияты зақымдалған балалардың танымдық іс-әрекетін дамытудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары тұрғысынан дамытушы, мәдени-танымдық білім беру ортасын құру; баланың жеке білім беру траекториясын жүзеге асыру; ана мен бала арасындағы шығармашылық өзара іс-қимыл және өзара әрекеттесу; мұғалім-бала-ата-ана арасындағы шығармашылық өзара іс-қимыл және өзара әрекет және тағыда басқалары болып табылады.

Загрузки

Опубликован

10.03.2023

Как цитировать

Танабаева, Г., & Боранбаева, А. (2023). Важность обучения детей с нарушениями интеллекте через образцы устного народного творчества. Вестник Евразийского национального университета имени Л.Н. Гумилева. Серия: Педагогика. Психология. Социология, 141(4), 279–289. извлечено от https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/200

Выпуск

Раздел

Педагогика