Студенттік кәсіпкерлікті дамытудың алғышарттары: әлеуметтік сауалнама нәтижелері


Қаралымдар: 32 / PDF жүктеулері: 22

Авторлар

  • А.С. Ахметова «Allur компаниялар тобы» АҚ, Көкшетау, Қазақстан

Аңдатпа

Қазіргі уақытта жастар кәсіпкерлігі экономикалық жағынан да, әлеуметтік жағынан да маңызды рөл атқарады. Кәсіпкерліктің осы түрін қолдау және көтермелеу тұрақты экономикалық өсуге де, әлеуметтік дамуға да қол жеткізудің, сондай-ақ елдегі инновацияларды дамытудың маңызды факторлары бола алады. Бұл мақалада елордалық университеттердің экономикалық емес білім беру бағдарламаларының студенттері болып табылатын әлеуметтік сауалнаманың нәтижелері келтірілген. Эмпирикалық зерттеудің мақсаты-қазақстандық студент жастардың құрылымындағы кәсіпкерлік әлеуеттің сандық және сапалық параметрлерін зерттеу. Зерттеудің әдіснамалық және теориялық негізі батыстық, ресейлік, қазақстандық ғалымдардың еңбектерінде сипатталған кәсіпкерліктің классикалық және заманауи теориялары мен тұжырымдамалары болды. Бұл мақаланың ғылыми қызығушылығы әлеуметтанулық көзқарас тұрғысынан жастар кәсіпкерлігін дамытудың алғышарттарын зерттеуде жатыр. Зерттеу нәтижелерін талдау студенттердің мотивациялық және тұлғалық ерекшеліктері кәсіпкерліктің идентификатор-сипаттамаларына сәйкес келетіндігін көрсетті. Алайда, Қазақстанда кәсіпкерлік мәдениет әлі қалыптаспауының қауіпі жоғары, сондықтан жастардың инновациялық әлеуетіне сұраныстың жоқтығы мәселесі өткір тұр.

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ахметова A. (2024). Студенттік кәсіпкерлікті дамытудың алғышарттары: әлеуметтік сауалнама нәтижелері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 457–476. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/1009

Журналдың саны

Бөлім

Әлеуметтану