Қазақстандық студенттердің дәстүрлі және инновациялық құндылықтар трансформациясы: этнопедагогикалық талдау
Қаралымдар: 31 / PDF жүктеулері: 31
Аңдатпа
Қазіргі уақытта қоғамымызда рухани-адамгершілік құн- дылықтардың өзгеруі нәтижесінде, алдыңғы ұрпаққа жат жаңа «құн- дылықтар» қалыптасып отыр. Бұл жағдай жастар мен жоғары оқу орын- дарының студенттеріне этнопедагогикалық білім беруді жаңа қырынан қарастыруды талап етеді. Дегенмен, соның нәтижесінде отансүйгіштік, ана тілі мен ұлттық мәдениетті, тарих пен дәстүрлерді құрметтеу, үл- кендерге ізет көрсету сияқты рухани және дәстүрлі адамгершілік құн- дылықтар назардан тыс қалып жатыр. Зерттеу тақырыбының өзектілігі – еліміздің жоғары оқу орындарында білім алушыларға оқу барысында этнопедагогикалық тәрбие мен идеологиялық жұмыстарды жүргізудің теориялық және практикалық мәселелерін жүйелі түрде қарастырумен айқындалады.
Осы бағытта, зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы этнопедагогика ғылы- мының даму тенденцияларына талдау жасау негізінде ұлттық тәлім-тәр- биені дамытудың негізгі функциялары мен бағыттарын анықтау. Зерт- теуде ХХІ ғасырдың басындағы ұлт зиялыларының этнопедагогикалық көзқарастарына ерекше көңіл бөлінді. Қазақ халқының ұлы тұлғалары- ның өмірі, шығармашылығы және ағартушылық қызметі арқылы дәстүр- лі құндылықтар қарастырылды. Зерттеудің практикалық маңызы зор. Білім алушылардың дәстүрлі және инновациялық құндылықтардың трансформациясына жасалған талдау нәтижелері ұлттық этнопедагогика пәнінің оқу бағдарламаларын жаңаша бағытта дамытуға ықпал етеді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.