Психологиялық білім берудің ICUP моделі
Қаралымдар: 28 / PDF жүктеулері: 17
Аңдатпа
Мақалада психолог студенттерге арналған халықаралық құзыреттілік моделінің (ICUP) жобасының даму және жүзеге асырылу тарихы кеңінен қарастырылады, жобаны әзірлеу бағытындағы қызметтің мақсаттары, міндеттері мен мазмұны ашылып көрсетіледі; осы жобаның ұйымдастырушылық, басқарушылық және басқа аспектілері жан-жақты айқындалады. Бұл мақалада қызметі белгілі бір мәселені шешуге бағытталған арнайы шағын топтар құрудың маңыздылығы негізделіп, атап өтіледі, сондай-ақ жобаларды жүзеге асыруды жеңілдететін ұсыныстар (тиісті дәлелді теорияларды білудің қажеттілігі; қолданыс шеңберіндегі құзырет жүйелерін білу және оларды пайдалану; ынталандырудың қолжетімділігін қамтамасыз ету; төтенше жағдайлар жоспарын құру; жобаны іске асырудың барлық мерзіміне қатысудың көптеген тетіктерін ұйымдастыру, процестердің формальды және формальды емес тетіктерін құрудың жаңа және бар технологиялық құралдарды пайдалану мүмкіндігін үнемі дамыту) беріледі. Мақалада «мәдени ықыластылық», «психологиялық құзыреттілік», «модель», «психологиялық білім» ұғымдарының мәні ашылады, сонымен қатар психолог студенттерге арналған құзыреттіліктің категориялары айқындалады. Психолог-студенттер үшін ұсынылып отырған құзіреттілік моделі бакалавриат деңгейінде негізгі психологиялық құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім беру бағдарламаларының мазмұнын құру немесе қайта қарау кезінде маңызды және өзекті болып табылады.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.