Грамматикалық дағдыларды дамытудағы индуктивті әдіс: тиімді ме, әлде біріктіру қажет пе?


Қаралымдар: 0 / PDF жүктеулері: 1

Авторлар

Кілт сөздер:

шет тілін оқыту әдістемесі, эксплициттік тәсіл, индуктивті әдіс, грамматикалық дағдылар, өзіндік танымдық белсенділік.

Аңдатпа

Грамматика кез – келген тілдің ажырамас бөлігі болып табылады. Тілде толыққанды сөйлесу тек грамматикалық дағдылардың арқасында мүмкін болады. Осы фактіге қарамастан, тіл білімінің осы бөлімін зерттеу қызықсыз процесс болып табылады. Шет тілін оқыту әдістемесінде бір-бірінен принциптерімен, практикалық әдістерімен, іс-әрекеттерінің реттілігімен ерекшеленетін тәсілдер мен олардың әдістерінің үлкен арсеналы бар, бұл грамматиканы оқыту процесін қызықты сабаққа айналдыруға мүмкіндік береді. Бұл мақалада тәуелсіз танымдық белсенділікті дамытуға бағытталған білім берудің заманауи стандарттарына сәйкес келетін индуктивті әдіс қарастырылған. Соңғы жылдары жарияланған әдістемелік және ғылыми әдебиеттерге шолу негізінде қарастырылып отырған әдісті қолданудың негізгі ерекшеліктері мен шарттары, оның қосалқы құралдары, сондай-ақ артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды. Студенттер грамматикалық дағдыларды дамыту үшін зерттелген әдісті қолданудың орындылығын практикалық растау ретінде біз ағылшын тілін А1 деңгейінде сөйлейтін, екі семестр бойы индуктивті әдіс арқылы грамматикалық дағдыларды меңгерген 1 курс студенттерін бақылап, осы студенттерге сауалнама жүргіздік. Нәтижесінде А1 деңгейіндегі оқушылардың грамматикалық дағдыларын дамытуға индуктивті әдіс айтарлықтай тиімді екені анықталды. Бұл әдіс есте сақтау қабілеттерін арттыратын және студентке бағытталған продуктивті құрал болып табылады. Бұл студенттерге жаңа грамматикалық құрылымдарды көруді үйренуге және олармен аудиториядан тыс жерде өз бетінше жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кабуш, Т., & Сорокина, О. . (2024). Грамматикалық дағдыларды дамытудағы индуктивті әдіс: тиімді ме, әлде біріктіру қажет пе?. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 337–354. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/162