Оқушылардың шет тілінде сөйлеуінде фразеологиялық бірліктер коммуникативті құзіреттіліктің көрсеткіші ретінде


Қаралымдар: 172 / PDF жүктеулері: 167

Авторлар

  • З.Р. Ибраева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • K.Н. Булатбаева Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық Білім Академиясы
  • Д. Веселинов Киелі Климент Охридский атындағы София университеті

Кілт сөздер:

фразеологиялық бірліктер, әдістеме, коммуникативтік құзыреттілік, дағдыларды дамыту, білім беру процесі, орта мектеп

Аңдатпа

Мақала коммуникативтік және этномәдени құзіреттілікті дамыту мақсатында оқушылардың күнделікті шет тілінде сөйлеуінде фразеологиялық бірліктерды қолдануға арналған. Зерттеудің өзектілігі оқушыларды шет тіліндегі бейнелі және экспрессивті сөйлеумен таныстырудың маңызды көздерінің бірі фразеологиялық бірліктердің қоры болып табылатындығымен анықталады. Тілдің фразеологиялық қоры ұлттық және мәдени дәстүрлерді, дүниетанымның құндылықтары мен ерекшеліктерін, сондай-ақ қазіргі әлемдегі мәдениетаралық қарым-қатынастың тез өсіп келе жатқан рөлін айқын көрсететін ең қызықты және нәтижелі объектілердің бірі болып көрінеді. Авторлардың пікірінше, шет тілі сабақтарында фразеологиялық бірліктерды қолдану дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді шешуге ықпал етеді: қарым-қатынас дағдыларын, есте сақтауды дамыту; көркем ойлауды дамыту; өз қоғамдастығы мен шет елдердің тарихы мен мәдениетімен танысу; тұлғаның адамгершілік және рухани қасиеттерін тәрбиелеу. Мақалада тақырыптық бөлімдерге бөлінген жиі қолданылатын фразеологиялық бірліктер берілген. Сондай-ақ, мақалада мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту мақсатында орта білім беру жүйесінде ағылшын тілін оқыту кезінде фразеологиялық материалдарды енгізу әдіснамасын жетілдіру қағидаттары мен бағыттары ұсынылған. Зерттеу нәтижелері мектепте және басқа да білім беру ұйымдарында ағылшын тілін оқытуда, сондай-ақ ағылшын тілін оқытуға арналған оқу бірліктерін, оқулықтарды құрастыруда оқу процесінде пайдаланылуы мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ибраева, З., Булатбаева K., & Веселинов, Д. (2023). Оқушылардың шет тілінде сөйлеуінде фразеологиялық бірліктер коммуникативті құзіреттіліктің көрсеткіші ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 134–145. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/185

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика