Бастауыш сыныптардағы гуманитарлық пәндерге бағытталған жаңашыл тәсілдерді оқу үрдісіне енгізу


Қаралымдар: 83 / PDF жүктеулері: 143

Авторлар

  • А.С. Таурбекова І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
  • Н.К. Толегенова “Zerde.Didakt” ЖШС

Кілт сөздер:

оқу сауаттылығы, функционалдық сауаттылық, мәтіндерді оқу, болашақ бастауыш сынып мұғалімі, гуманитарлық цикл пәндері, PIRLS

Аңдатпа

Мақалада гуманитарлық пәндерді оқытуда болашақ бастауыш сынып
мұғалімдері оқушыларды сауатты оқуға үйретудің әдіс-тәсілдері сипатталған.
Дамыған 30 елдің қатарына ену мақсатында білім саласында түбегейлі реформалар жүргізілуде. Осыған байланысты мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейін анықтайтын бірқатар халықаралық зерттеулерге қатысады.

Жақында PISA (2020) және PIRLS (2016) зерттеулері қазақстандық мектеп оқушылары мәтінмен жұмыс жасауда шетелдік құрдастарынан әлдеқайда артта қалғанын көрсетті. Бұл біздің студенттерде оқу дағдылары мен дағдылары жеткіліксіз дамығанын білдіреді. PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) бағдарламасы бастауыш сынып оқушыларына арналғандықтан, оны толығырақ қарастырайық. Осындай халықаралық зерттеулермен үйлесімді болу үшін болашақ бастауыш сынып мұғалімдері гуманитарлық пәндерді оқытуда мәтінмен жұмыс істеудің тиімді әдістерін меңгеруі керек.

Оқушыларды өмір бойы білім алуға бастауыш сыныптан бастап дайындау керек. Қазіргі ақпарат ғасырында студенттердің ақпаратты сұрыптап, қажеттісін алуы, білімін жетілдіруі маңызды. Ол үшін болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін арттырып, оқу процесінде оқушыларды мәтінмен жұмыс істеуге үйрету қажеттілігі айтылады.

Авторлар жүргізген зерттеу негізінде мектеп оқушыларының мәтінмен жұмыс істеу қабілеті әлі толық қалыптаспағаны анықтаған.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Таурбекова, А., & Толегенова, Н. (2023). Бастауыш сыныптардағы гуманитарлық пәндерге бағытталған жаңашыл тәсілдерді оқу үрдісіне енгізу. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 290–298. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/201

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика