Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби-шығармашылық іс-әрекетке даярлаудың алғышарттары


Қаралымдар: 239 / PDF жүктеулері: 0

Авторлар

Кілт сөздер:

бастауыш сынып, мұғалім, мұғалім даярлау, шығармашылық, кәсіби-шығармашылық, шығармашылық іс-әрекет, кәсіби даярлау, кәсіби-шығармашылық дағды

Аңдатпа

Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың өзекті аспектілері, жалпы педагогикалық шығармашылық саласындағы әртүрлі көзқарастар мен зерттеулер және мұғалімдерді кәсіби-шығармашылық іс-әрекетке даярлау мүмкіндіктері қарастырылған. Теориялық зерттеулер мен бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби-шығармашылық іс-әрекетке дайындығының қазіргі жағдайына талдау жасалған. Кәсіби-шығармашылық іс-әрекетті жүзеге асыруға дайындық деңгейін анықтау мақсатында мұғалімдерге сауалнама жүргізу арқылы алынған статистикалық деректер ұсынылған. Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби-шығармашылық іс-әрекетке дайындығының қазіргі жағдайын талдау негізінде көптеген мұғалімдер үшін шығармашылық қызметті жүзеге асыру проблемасының өзектілігі негізделген және осы бағытта зерттеуді қажет ететін негізгі мәселелер тұжырымдалған. Сонымен қатар мұғалімдердің білімдерін, дағдыларын кеңейтуге деген қызығушылығы және кәсіби және шығармашылық құзыреттілік дағдыларын дамытуға деген ұмтылысы сипатталған. Бұл ретте, бұдан әрі пысықтауды талап ететін: білім беру процесіне қатысушылардың тиімді кәсіби-шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру шарттары, оқушылармен жаңа технологиялар құралдары арқылы оңтайлы кері байланыс орнату, қазіргі білім беру ортасында жұмыс істеу кезінде мұғалімдердің іс-әрекеттерін түзету, мінез-құлықты сыни бағалау, оқу тапсырмаларын әзірлеуде мұғалімдердің дербестігі мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, кәсіби шеберлік пен шығармашылық құзыреттілікті тиімді қолдану, топтық жұмыс пен жобалық қызметті ұйымдастыруға оқушыларды тарту және коммуникация сияқты көптеген проблемалар бар екені көрсетіліп, оларды зерттеу және әзірлеу перспективалары сипатталған.

Әдебиеттер тізімі

Ибрагимқызы Ш. Ғылыми зерттеу іс-әрекеті арқылы болашақ мамандардың педагогикалық шығармашылығын қалыптастыру жүйесі// Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетi ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(61), 2019-. –Б.146-151.

Левченко Т.А., Агранович Е. Творческая компетентность как компонент профессионального мастерства педагога // Вестник КазНПУ им.Абая. Серия «Педагогические науки», №1(53), 2017. –С.120-127.

Айтымова А.Н. Педагогтың шығармашылық және кәсіби-мәдени іс-әрекеттерін жетілдірудің өзекті мәселелері // М. Қозыбаев атындағы Солтүстiк Қазақстан мемлекеттiк университетiнiң хабаршысы, №3(32). 2016. –Б.13-18.

Қалтаева Г.К., Бекмaғaмбетов A.Ж. Инновациялық білім беру жағдайындағы педагогтың кəсіптік іс-əрекеті. //Педагогика және психология. №1(30), 2017. -Б.129-134.

Нуриев М.А., Советканова Д.М., Айнакулова А.М. Заманауи педагогтың тұлғалық болмысы //Педагогика и және психология. №2(35), 2018. -Б.18-25.

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III (2021.08.01. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен) [Электрондық ресурс]. – 2021. – URL: https://online.zakon.kz/document/?doc_id= 30119920 #pos=0;0

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген. [Электрондық ресурс]. – 2019. – URL: http://adilet.zan.kz/rus/docs/P1900000988.

Педагогтің кәсіби стандарты. «Атамекен» ҚР Ұлттық кәсіпкерлер палатасының Басқарма төрағасының 2017 жылғы 8 маусымдағы № 133 бұйрығына қосымша. [Электрондық ресурс]. – 2017. – URL: https://atameken.kz/uploads/content/files/ПСПедагог_ каз.pdf

Убогая Н.В. Развитие творческих способностей школьников в процессе обучения английскому языку: Дис. канд. пед. наук:13.00.01 . – Воронеж: 2002. – 155 с.

Философия творчества. / РАН. ИФ. Сектор философских проблем творчества. Ред. кол.: Смирнова Н.М., гл. ред. и др. – М.: ИИнтелл, 2016. – 314 с.

Джуринский А.Н. История педагогики и образования. –М.: Юрайт, 2013. — 676 с.

Казанцева В.В. Формирование творческой компетентности учителя начальной школы в самообразовательной деятельности: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01. - Тверь, 2014. -24с.

Варлакова Ю.Р. Развитие креативности будущих бакалавров педагогического образования в вузе: Дис. . канд. пед. наук: 13.00.08. - Красноярск, 2013. -208 с.

Sawyer K. A Call to Action: The Challenges of Creative Teaching and Learning . Teachers College Record 117(10) University of North Carolina at Chapel Hill. 7 October 2015.DOI:10.1177/016146811511701001

Lapenienea D., Dumcieneb A. Teachers’ Creativity: Different Approaches and Similar Results. Proceedings - Social and Behavioral Sciences 116 ( 2014 ). pp. 279 - 284. responsibility of Academic World Education and Research Center. DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.01.208

Левченко Т.А. Формирование креативного мышления будущих педагогов начального образования. // Наука и жизнь Казахстана №7/2, 2020. –С.136-143.

Akpur, U. Critical, Reflective, Creative Thinking and Their Reflections on Academic Achievement. (2020) Thinking Skills and Creativity, 37, art. no. 100683.http://www.elsevier.com/wps/find/journaldescription.cws_home/706922/description#descriptiondoi: 10.1016/j.tsc.2020.100683

Orazbayeva F., Bogenbayeva A., Yerkibayeva G., Orazaliyeva E., Imankulova M., Akhmetzhanova G. Development of Students’ Speech Using the Method of Creative Thinking, Education Research International, vol. 2022, Article ID 4958538, 15 pages, 2022. https://doi.org/10.1155/2022/4958538

Hamroyev A. R. Modeling Teacher Activities when Designing Creative Activities of Students. International Journal of Culture and Modernity, 11, 2021. P. 181–184. Retrieved from https://ijcm.academicjournal.io/index.php/ijcm/article/view/128

Eleni Loizou, Evi K. Loizou Creative play and the role of the teacher through the cultural-historical activity theory framework International Journal of Early Years Education. Volume 30, 2022. - Issue 3: Cultural-historical Activity Theory on Early Years Education. P.527-541. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/0969760.2022.2065248?journalCode=ciey20

Қосымша файлдар

Жарияланды

15.09.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ахметсапа , А., Жолтаева, Г., & Абуханова, А. (2023). Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби-шығармашылық іс-әрекетке даярлаудың алғышарттары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 144(3), 24–36. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/285

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика