Педагогикалық қызметте мұражайлардың жаратылыстану жинақтарының әлеуетінің пайдалануы
Қаралымдар: 101 / PDF жүктеулері: 189
Аңдатпа
Бұл мақаланың мақсаты – мектеп аудиториясына ерекше назар аудара отырып,
мұражайлардың жаратылыстану-ғылыми жинақтарын пайдалана отырып, оқу әлеуетіне
әсер ететін негізгі факторларды анықтау. Педагогикалық қызметтегі жаратылыстану-ғылыми
мұражай жинақтарының маңызын түсіну үшін авторлар бейресми ғылыми оқыту бойынша зерттеулерге шолу жасайды және «мектеп – мұражай» қатынасының моделін ұсынады. Мақалада
оқытудың когнитивтік, аффективті және әлеуметтік аспектілерімен байланысты мұражайлардағы
жаратылыстану-ғылыми жинақтардың рөлі қарастырылады. Сондай-ақ жаратылыстану-ғылыми
мұражай коллекцияларының ұстаздардың біліктілігін арттырудағы рөлі ерекше айтылды