Болашақ психолог мұғалімдердің диагностикалық құзіреттілігінің экрессиясын анықтаудың қазіргі мәселелері
Қаралымдар: 88 / PDF жүктеулері: 82
Кілт сөздер:
құзыреттілік, диагностика, диагностикалық құзыреттілік, психологиялық құзыреттілік, педагогикалық құзыреттілік, кәсіби құзыреттілік, білім беру, жоғары білім беру, психология, студенттер.Аңдатпа
Қазіргі білім беру жүйесінің әлемінде мамандардың оқу орындарының қабырғасынан
тыс жерлерде де білімін сәтті жүзеге асыру үшін, олардың кәсіби дайындығына қойылатын
талаптардың артуы байқалады. Осы мәселені шешу барысында болашақ педагог- психологтар
тек процессуалдық ғана емес, сонымен қатар жеке сипаттағы қиындықтарды анықтай алатындай
диагностикалық құзыреттілікке ие болу қажеттілігі туындады , себебі оның ерекшеліктерін
ескере отырып, әдістерді таңдай алады, сол сияқты өзіндік ерекше көзқарас пен кәсіби стильді
қалыптастырады.
Мақалада кәсіби құзіреттілік және білім берудегі құзыреттілік көзқараспен бірге
«диагностикалық құзыреттілік» ұғымы әртүрлі пәндер мен тәсілдер аспектісінде қарастырылады.
Сондай-ақ, болашақ педагог-психологтардың диагностикалық құзыреттілігінің көрсеткіштер
деңгейін анықтау бойынша эксперименттік жұмыстың бірінші кезеңі ұсынылған.
Алынған мәліметтерді талдау барысында педаго-психологтардың диагностикалық іс -әрекеттің
маңыздылығы мен дайындығын түсінгеніне қарамастан, ең көп әсер ететін мотивациялық
факорларға сүйене отырып, бізге осы саладағы білімді теориялық және практикалық жағынан
толықтыру қажеттілігі бар деген болжам жасадық. Бұл тікелей зманауи мектеп пен педагогпсихологтың алдында тұрған күрделі міндеттерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті диагностикалық
құзыреттілікті қалыптастыру моделін құруға негіз болатындығына көз жеткіздік.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.