Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы.


Қаралымдар: 92 / PDF жүктеулері: 102

Авторлар

  • Д.Б. Шаяхметова
  • А.А. Таутенбаева

Аңдатпа

Мақала бастауыш сынып мұғалімдерінің басқару құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне
арналған. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің басқару құзыреттілігі бастауыш мектепте білім беру
үдерісінің барлық субъектілерін оқыту, тәрбиелеу және дамыту мақсатында басқарушылық функциялар мен
жеке қасиеттерді іске асыруды қамтамасыз ететін функционалдық және жеке компоненттердің интегративті
бірлігі болып табылады. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің басқарушылық құзыреттілігінің
құрылымдық компоненттері негізінде функционалдық және тұлғалық басқару құзыреттілігі болып табылады.
Басқарушылық құзыреттілік моделі келесі блоктардан тұрады: әдіснамалық блок (тәсілдер: жүйелік,
құзыреттілік, субъективті, жеке тұлғаға бағытталған, интегративті-сараланған); мақсатты блок (мақсаты
мен міндеттері); мазмұндық (болашақ бастауыш сынып мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігінің оқу
материалының мазмұны); технологиялық блок (кезеңдері; бағдарлама; формалары, әдістері мен құралдары;
болашақ бастауыш сынып мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігін қалыптастырудың психологиялықпедагогикалық шарттары).); нәтижелі (болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің басқару құзыреттілігінің
деңгейін арттыру).

Жүктеулер

Жарияланды

19.01.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Шаяхметова, Д., & Таутенбаева, А. (2023). Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы . Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 131(2), 105–118. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/54

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика