Қазақстан Республикасындағы географиялық білімнің теоретикалық аспектілері


Қаралымдар: 48 / PDF жүктеулері: 33

Авторлар

  • Қ.А. Ақылбеков Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • К.Д. Каймулдинова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Н.Г. Баканов Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Кілт сөздер:

география, географиялық білім, географиялық мәселелер, мұғалім білімдері

Аңдатпа

Қазақстанда бастауыш мектепте география пәнінен білім беру үшін, ұстаздың география
пәнінен дайындықты қамтамасыз етеді. Бұл шара география оқу бағдарламасының бөлігі болып табылатынына немесе әлеуметтік зерттеулер сияқты басқа курсқа кіретіндігіне қарамастан қолданылады. Оқу
бағдарламасы оқыту дағдыларын, мәдени түсінікті және пәнге қатысты тәжірибені қамтамасыз етеді,
олардың барлығы қазіргі әлемде құнды болып табылады. Географияның тиімді нұсқауының маңызды
компоненті – бұл мәселелерді анықтау және сол мәселелерді шешу жолдарын әзірлеу Кейінгі ғылыми
жоба он бір мекемеде профессор болып жұмыс істеген 16 еріктілермен жартылай құрылымдық сұхбатта
негізделген, осы зерттеудің негізі олардың сұхбаттарынан қаланған. Мазмұнды талдау процесін бастау
үшін сипаттамалық талдау әдістері қолданылды. География пәнін оқытуда түйткілі мәселелер бар екені
анықталып және сол мәселелерді шешудің ықтимал жолдарын табу туралы ой салу дұрыс деп есептеледі. Осы мәселелердің ішіндегі ең маңыздысы-география пәнінің мұғалімдерінің өз лауазымдарына
дайындығы төмен деңгейде болғаны, ал мұғалімдердің дайындығының болмауы географияны оқытуға
зиянын келтіруде. Зерттеушілердің айтуынша, олар өздерінің зерттеулері жақын арада жақсы географиялық педагогтар құру тұрғысынан қазіргі кезеңдегі қиыншылықтарды жарықтандыратынына оптимистік көзқарасты төгіп, жақын болашақта неғұрлым білікті география пәні бойынша нұсқаушылардың
дайындалуына сенуде

Жүктеулер

Жарияланды

09.02.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ақылбеков K. ., Каймулдинова K., & Баканов N. . (2024). Қазақстан Республикасындағы географиялық білімнің теоретикалық аспектілері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 139(2), 26–34. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/653

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика