Жоғары мектеп мұғалімдерінің тұлғалық даму ерекшеліктерін классификациялау теориялары


Қаралымдар: 57 / PDF жүктеулері: 40

Авторлар

  • Г.Т. Аюпова Alikhan Bokeikhan University
  • Г.М. Исмаилова Alikhan Bokeikhan University
  • Н.М. Кәріпжанова Alikhan Bokeikhan University

Кілт сөздер:

тұлға, тип, типология, кәсіби іс-әрекет, жоғары мектеп

Аңдатпа

Мақалада психологиялық-педагогикалық әдебиеттердегі жоғары оқу орындары оқытушыларының тұлғалық ерекшеліктерімен байланысты типологиялық классификацияны зерттеу қарастырылған. Көптеген психологиялық-педагогикалық зерттеулер педагогтардың кәсіби мінез-құлқының
ерекшеліктері тұлғалық қасиеттерді анықтайды деген болжамға негізделген. Мысалы, мұғалімдерді
типтері бойынша бөлгенде, олардың кәсіби іс-әрекеті барысында қарым-қатынас құру немесе өз пәні
арқылы оқушылар арасында қызығушылықты ояту қабілеті немесе мұғалімнің психологиялық ерекшеліктерінің даму деңгейлері қарастырылады.
Жоғары оқу орындары оқытушыларының тұлғалық дамуы мәселелерінде жоғары оқу орындары
оқытушыларының кәсіби қызметі мен кәсіби педагогикалық қарым-қатынасында маңызды болып табылатын тұлғалық ерекшеліктерін және олардың мазмұнын, жіктелуін және құрылымын негіздейтін
психологиялық-педагогикалық принциптерді анықтауға талдау жасалды.

Жүктеулер

Жарияланды

09.02.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Аюпова, Г. ., Исмаилова, Г., & Кәріпжанова, Н. (2024). Жоғары мектеп мұғалімдерінің тұлғалық даму ерекшеліктерін классификациялау теориялары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 139(2), 46–53. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/655

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика