Орта мектепте программалауды оқытудың әдістемелік тәсілдері мен технологияларына шолу


Қаралымдар: 34 / PDF жүктеулері: 40

Авторлар

  • М.А. Ермаганбетова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
  • М. Серік Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
  • А.Н. Токжигитова Торайғыров университететі, Павлодар, Қазақстан

Аңдатпа

Үздіксіз ақпараттық серпіліс дәуірінде мектептегі білім берудің оқу бағдарламаларын қайта қарау міндеті өзекті болып отыр. Программалау білім беру процесіне инновация мен интерактивтілік элементтерін енгізеді, бұл оқуды қызықты етіп қана қоймайды, сонымен қатар терең және іргелі білімді қалыптастыру арқылы оның сапасын едәуір арттырады. Бұл тәсіл оқушыларға заманауи технологиялық дағдыларды игеріп қана қоймай, сонымен қатар сыни ойлауды, күрделі мәселелерді талдау және шешу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді, бұл қазіргі білім беру процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Мектептегі программалау бағдарламаларын жаңарту ғылым мен технологияның соңғы жетістік- теріне негізделіп, оқытудың қазіргі заман талаптарына өзектілігі мен өзектілігін қамтамасыз етуі маңызды. Бұл жаңа техникалық білім мен дағдыларды енгізуді ғана емес, сонымен қатар оқушыларды үнемі дамып келе жатқан технологиялық әлем жағдайында сәтті бейімделуге және кәсіби қызметке дайындауды білдіреді. Мектептегі білім берудегі программалаудың маңыздылығына баса назар аударатын тәсіл тек техникалық сауаттылықты ғана емес, жалпы ойлау мәдениетін, үздіксіз білім алуға және кәсіби өсуге дайындықты ынталандыруы керек. Мектептерде программалауды оқыту қазіргі әлемдегі табысты өмір мен мансап үшін қажетті құзыреттіліктерді дамытудың кілті болып табылады, бұл білім мен дағдыларды нақты өмірде практикалық қолданудың маңыздылығын көрсетеді.

Нәтижесінде, программалауды мектеп бағдарламасына енгізу ақпараттық ғасырдың сынтегеуріндеріне жауап беріп қана қоймайды, сонымен қатар жоғары технологиялық ортада тиімді жұмыс істей алатын, терең және жалпыланған білімі бар, инновацияларға дайын және стандартты емес мәселелерді шешуге қабілетті мамандардың жаңа буынын қалыптастыруға негіз болады.

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ермаганбетова, М., Серік, М. ., & Токжигитова, А. . (2024). Орта мектепте программалауды оқытудың әдістемелік тәсілдері мен технологияларына шолу. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 96–111. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/669

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика