Қазақстандағы STEM мамандықтары түлектерінің еңбекке ерте бейімделу тәжірибесін талдау
Қаралымдар: 23 / PDF жүктеулері: 25
Аңдатпа
Бұл мақалада STEM мамандықтары түлектерінің ерте еңбекке бейімделу тәжірибесін талдау үшін мансаптық дамудың әлеуметтік-когнитивтік теориясына негізделген зерттеу нәтижелері берілген. Сапалық зерттеуге арналған материал жұмыс тапқан немесе іздеп жүрген STEM бағдарламасының соңғы түлектерімен 24 жартылай құрылымдық сұхбат арқылы жиналған деректер болды. Деректерді талдау әйелдердің ұйымдық интеграциясы мен бейімделуі қайта жанданған патриархалдық гендерлік күтулермен және кеңестік дәуірдегі тұрақты гендерлік күтулермен шектелетінін көрсетті. Сонымен қатар, халықаралық еңбек нарығына қол жеткізу және қазіргі үкіметтің неолибералдық саясаты әйелдерге мансапты басқаруда және әлеуметтік шындықты өзгертуде белсендірек рөл атқаруға мүмкіндіктер туғызуда.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.