Қазақстандағы STEM мамандықтары түлектерінің еңбекке ерте бейімделу тәжірибесін талдау


Қаралымдар: 23 / PDF жүктеулері: 25

Авторлар

  • А. Құжабекова Калгари Университеті, Калгари, Канада https://orcid.org/0000-0002-9719-0220
  • А. Альмухамбетова Назарбаев Университет, Астана, Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-9385-0762
  • А. Нурпеисова Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті, Петропавл

Аңдатпа

 Бұл мақалада STEM мамандықтары түлектерінің ерте еңбекке бейімделу тәжірибесін талдау үшін мансаптық дамудың әлеуметтік-когнитивтік теориясына негізделген зерттеу нәтижелері берілген. Сапалық зерттеуге арналған материал жұмыс тапқан немесе іздеп жүрген STEM бағдарламасының соңғы түлектерімен 24 жартылай құрылымдық сұхбат арқылы жиналған деректер болды. Деректерді талдау әйелдердің ұйымдық интеграциясы мен бейімделуі қайта жанданған патриархалдық гендерлік күтулермен және кеңестік дәуірдегі тұрақты гендерлік күтулермен шектелетінін көрсетті. Сонымен қатар, халықаралық еңбек нарығына қол жеткізу және қазіргі үкіметтің неолибералдық саясаты әйелдерге мансапты басқаруда және әлеуметтік шындықты өзгертуде белсендірек рөл атқаруға мүмкіндіктер туғызуда.

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Құжабекова, А., Альмухамбетова, А. ., & Нурпеисова, А. . (2024). Қазақстандағы STEM мамандықтары түлектерінің еңбекке ерте бейімделу тәжірибесін талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 209–222. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/895

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика