Мектепке дейінгі білім берудегі оқу бағдарламалық талдаудың кейбір нәтижелері


Қаралымдар: 5 / PDF жүктеулері: 1

Авторлар

Кілт сөздер:

оқу бағдарламасы, құзыреттіліктер, дағдылар, құзыреттілік шеңбері, сабақтар

Аңдатпа

Мақала мектеп жасына дейінгі педагогика саласындағы заманауи маңызды мәселелерді шешуге арналған. Мектепке дейінгі білім беру деңгейінде оқыту белгілі бір мазмұн салаларына бағытталған және оқу бағдарламасы оқытудың салалары арқылы әртүрлі дағдылар мен құзыреттерді қамтамасыз етуге арналған. Қажетті дағдылар мен дағдылар «Мектепке дейінгі білім берудің оқу бағдарламасының анықтамалығында» және оны жүзеге асыруда балабақшалардағы оқыту бағыттарын негізінде әзірленген. Мектеп жасына дейінгі балалар меңгеруі қажет ерте оқыту сапасы мен нәтижелерін өлшеуде (MELQO) анықталған құзыреттер қарастырылды және Моңғолия оқу бағдарламасына енгізілген құзыреттер де MELQO-мен салыстырылды. Оқыту нәтижелері мен құзыреттіліктері Моңғолиядағы мектепке дейінгі білім берудің оқу жоспарында анықталған, олар балабақшалардағы оқыту салаларына енгізілген. Бұл оқу нәтижелері мен құзыреттер MELQO-мен салыстырғанда салыстырмалы түрде сәйкес келеді. Алайда, талдау нәтижелері көрсеткендей, кейбір құзіреттілік/дағдыларды, мысалы, адамгершілік құндылықтар мен оқу тәсілдерін қалыптастыру және оқу бағдарламасына ұлттық мәдениет пен ел мұрасының ерекшеліктеріне сәйкес енгізу қажет. Бұл зерттеу халықаралық құзыреттермен салыстырғанда Моңғолияның мектепке дейінгі білім беру ұйымдары бағдарламасының құзыреттілік талдауының кейбір нәтижелерін ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кари S., & Дорж S. (2024). Мектепке дейінгі білім берудегі оқу бағдарламалық талдаудың кейбір нәтижелері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 52–62. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/928