Грамматиканы оқытудағы контекстуализацияның рөлі


Қаралымдар: 71 / PDF жүктеулері: 191

Авторлар

  • М.К. Джандильдинов
  • Г.Т. Ерсултанова

Кілт сөздер:

контекстуализация, грамматика, сауалнама, тест

Аңдатпа

Бұл зерттеу мұғалімдер мен студенттер үшін өткізілген сауалнама және тестілеу
арқылы контекстуализацияның тиімділігін көрсетуге бағытталған. Бұл зерттеуге мектептердің
ағылшын тілі оқытушылары қатысты. Сауалнама ашық 10 сұрақтан тұрады. Контекстуализация
бойынша мұғалімдердің қабылдауы оң. Олардың бәрі контекстуалдау ағылшын тілі сабағында
грамматиканы оқытудағы тиімді әдіс екендігімен келіседі. Олардың ешқайсысы грамматиканы
контексте оқыту пайдалы емес деп ойламады. Сондай-ақ, сабаққа орта мектептің 7 сынып
оқушыларынан құралған екі топ қатысты. Бір топқа контекстілендірілген дедуктивті грамматикалық
түсініктеме беру арқылы, ал екінші топқа мәтінмәндік грамматикалық нұсқау берілді. Нәтижелер
көрсеткендей, орта мектеп жағдайында контекстен тыс оқыту болашақтағы шиеленісті сәтті
қолдануға ықпал ете алмады. Керісінше, мағынасына негізделген контекстуалдандыру болашақ
үзілісті қолдана отырып, жазбаша өндірістік грамматикалық тестте жақсы нәтиже берді.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Джандильдинов, М., & Ерсултанова G. . (2023). Грамматиканы оқытудағы контекстуализацияның рөлі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 86–100. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/149

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика