Experimental potential of using focus groups in the study of student youth nomophobia


Views: 59

Authors

  • L.M. Gitikhmayeva
  • Sh.S. Demissenova

Abstract

Мақала Қазақстандағы студенттер арасындағы номофобияны зерттеу үшін фокус-топ
әдісін қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Бұл зерттеудің өзектілігі дүние жүзінде мобильді гаджеттерді белсенді қолданумен, олардың адам қызметінің барлық салаларына енуімен, пайдаланушылар
санының артуымен, заманауи мобильді құрылғылардың мүмкіндіктерінің кеңеюімен және уақыттың
ұлғаюымен анықталады. ұялы телефонмен араласуға жұмсалды. Мақалада номофобияны зерттеу әдістері талқыланады, Қазақстан жастары арасында номофобияны зерттеу нәтижелері берілген. Зерттеудің
жаңалығы жастар арасындағы номофобияның көрінісі туралы кеңейтілген ақпарат алу үшін фокус-топтық әдісті қолданудың бірінші әрекетінде жатыр.
Мақалада Қазақстанның екі университетінің (Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
(Нұр-Сұлтан) және Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар академиясы (Алматы) студенттерімен жүргізілген алты фокус-топтың нәтижелері берілген. Фокус-топтар жастар арасында номофобияның көріну
дәрежесі, оның жеке болжаушылары, басқа гаджеттермен және интернетке тәуелділікпен байланысы,
оның жастар арасында көрініс табу дәрежесін реттейтін механизмдер туралы 10 сұрақты зерттеуге арналды. Зерттеуді жүргізу тәртібі және алынған нәтижелер сипатталған. Деректерді талдағаннан кейін
мақалада Қазақстан жастары арасында номофобия туралы мәліметтерді алу құралы ретінде фокус-топ
әдісінің өзіне талдау жасалып, номофобияны одан әрі зерттеу үшін мақсаттар қойылған.

Published

10.12.2022

How to Cite

Gitikhmayeva Л., & Demissenova Ш. (2022). Experimental potential of using focus groups in the study of student youth nomophobia. Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. Pedagogy. Psychology. Sociology Series., 141(4). Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/261

Issue

Section

Pedagogy