Мәдени интеллект пен мәселені шешу арасындағы әртүрлі оқу профиліндегі студенттерге арналған байланыс
Қаралымдар: 19 / PDF жүктеулері: 20
Кілт сөздер:
мәдени интеллект, қалаулар, студенттердің латеральды профиліАңдатпа
Зерттеудің өзектілігі жаһандану және әлемдік тәртіптің көпполярлылығы процестерінің нәтижесінде елдердің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы және адам өміріндегі өзгерістермен анықталады. Көпмәдениетті орта мәдени/мәдениаралық интеллект деп аталатын қызығушылықты анықтайтын көпмәдениетті білімді талап етеді. Зерттеудің мақсаты мәдени интеллекттің даму деңгейі мен құрылымы тұрғысынан әртүрлі оқу салаларындағы студенттер арасындағы айырмашылықтарды, сондай-ақ мәдени интеллект пен мәселені шешуге көзқарас арасындағы байланыстарды зерттеуге бағытталған. Оқу профиліне қарамастан, студенттер арасында мәселелерді шешудің аффективті тәсілі басым екені анықталды. ХБК факультеті студенттерінің мәдени интеллектінің мінез-құлық құрамдас бөлігі «ұйымдастырушы» типімен және мәселені шешудегі аффективті көзқараспен оң корреляцияланады және нәтижесінде интеллектуалды тәсілмен кері байланыста болады. UE факультеті студенттерінің мәдени интеллектінің мотивациялық құрамдас бөлігі мәселелерді шешудегі интеллектуалды (және сәйкесінше аффективті) көзқараспен оң корреляцияланады, сонымен қатар жалпы мәдени интеллект коэффициенті (CQ) арасында кері пропорционалды байланыс бар және «ұйымдастырушы» түрінің көрсеткіші. Сонымен, мәдени интеллект болашақ мамандардың кәсіби дамуында олардың дайындық бағытына қарай әртүрлі рөл атқарады.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.