Форс-мажорлық жағдайлардың (коронавирус) жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласына әсері


Қаралымдар: 128 / PDF жүктеулері: 125

Авторлар

  • А.К. Аманова Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
  • Г.К. Джумажанова Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
  • О.Г. Беленко Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Кілт сөздер:

пандемия, COVID-19, жоғарғы білім, ЖОО оқытушысы, цифровизация, қашықтықтан оқыту, студент

Аңдатпа

Мақалада COVID-19-дың Қазақстандағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді дамытуға әсері талданған. ЖОО-ның көпшілігіне тән негізгі проблемалар: онлайн оқытудың кәсіби әзірленген бағдарламаларының жоқтығы, жеткіліксіз қаржыландыру, студенттермен онлайн режимінде жұмыс істеу үшін мұғалімдердің әдістемелік даярлығының қажеттілігі анықталған. Ғылыми әдебиеттерге шолу, зерттелетін мәселе бойынша ғалымдардың ғылыми көзқарастары сараланған. Қашықтық форматқа көшу кезінде Қазақстандағы жоғары оқу орындарының проблемалары және жоғары білімнің дамуына COVID-19 әсері мәселесі қарастырылған. Педагогикалық ұжым мен студенттердің қашықтықтан
оқытуға қатынасын анықтау мақсатында эксперименттік зерттеу жүргізіліп, сауалнама нәтижелері ұсынылдыған. Қорытындылай келе, қашықтағы оқыту форматының білім беру жүйесінің дамуына кейбір артықшылығы ұсынылған.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Аманова, А., Джумажанова, Г., & Беленко, О. (2023). Форс-мажорлық жағдайлардың (коронавирус) жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласына әсері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 12–18. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/170

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика