Қазақстандық студенттердің шет тілін оқытудағы бейвербалды коммуникативтік құзыреттілік: міндеттер мен стратегиялар


Қаралымдар: 126 / PDF жүктеулері: 118

Авторлар

  • Г. Касымова Сулейман Демирел университеті

Кілт сөздер:

шет тілін оқыту, мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілі, бейвербалды қарым-қатынас

Аңдатпа

Бүгінгі таңда ағылшын тілі сабақтарында мәдениетаралық қарым-қатынастың вербалды аспектілеріне көп көңіл бөлінеді, ал вербалды емес аспектілеріне аз көңіл бөлінеді. Шетел тілін оқытуда мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікті (МКК) қалыптастыру қажеттілігі және оның негізгі құрамдас бөлігі – вербалды емес компоненттің болмауы келесі зерттеу сұрақтарына жауап беретін осы мақаланың мақсаты болып табылады: Вербалды емес қарым-қатынас туралы қандай білім оқушыларға мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасауға көмектесуі керек? Бейвербалды қарым-қатынас туралы білім шет тілін оқытуға қалай кіреді? Жоғары оқу орындарында қандай оқу ортасы вербалды емес коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді? Оқу жылының соңында Аударма ісі мамандык бірінші және екінші курс студенттерімен олардың не үйренгенін және вербалды емес қарым-қатынастың қай көздері болғанын анықтау мақсатында зерттеу жүргізілді. Ақпаратты жинау үшін әдебиеттерге шолу, құжаттарды талдау (оқу жоспарлары, бағдарламалар және осы мамандық бойынша қолданылатын ағылшын тілі оқулығы), сондай-ақ студенттерге сауалнама жүргізілді.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Касымова G. (2023). Қазақстандық студенттердің шет тілін оқытудағы бейвербалды коммуникативтік құзыреттілік: міндеттер мен стратегиялар. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 268–278. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/199

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика