Білім беру үдерісінде студенттерді әлеуметтік тәрбиелеу арқылы ұлттық сананы жаңғырту


Қаралымдар: 84 / PDF жүктеулері: 138

Авторлар

  • Г.Б. Тойлыбек Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Г.А. Мамырбекова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Кілт сөздер:

әлеуметтік тәрбие, ұлттық сана, білім беру үдерісі, жаңғырту

Аңдатпа

Мақалада маңызды педагогикалық мәселе ретінде студенттерді әлеуметтік тәрбиелеу арқылы ұлттық сананы жаңғырту проблемалары зерделенеді. Тәрбие мен білім берудің мақсаты біртұтас процесс ретінде университет алдына қойылған кәсіптік және жалпы білім беру міндеттері тұрғысынан қарастырылады. Университеттік білім беру міндеттеріне ұлттық және этносаралық белгілерді қосудың маңыздылығы білім берудің жаһандану әлеміндегі этносаралық қатынастардың күрделі және қазіргі таңда өзекті мәселесімен анықталады.

Қоғамның ұлттық-мәдени жаңғыруының жетекші құралы ретінде білім беру мекемелері болуы керектігі көрсетілген; оқу-тәрбие үрдісі ұлттық сипаттағы ең жақсы қасиеттерді қалыптастыруға, жеке тұлғаның ұлттық сана-сезімінің деңгейін көтеруге бағытталуы тиіс. Әлеуметтік тәрбие ұлттық сананы қалыптастырудың маңызды ресурсына ие, оның ерекшелігі – адамды қоғамдық қатынастар жүйесіне қосуға және белсенді өмірлік позицияны ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыруға мүмкіндік береді. Мақалада студенттердің ұлттық санасын жаңғыртудың әдіснамалық тәсілдері талданады. Оның қалыптасуының негізгі аспектілері берілген.
Бұл ретте ұлттық сананы қалыптастыруда білім мен тәрбиенің алатын орны ерекше.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Тойлыбек, Г., & Мамырбекова, Г. (2023). Білім беру үдерісінде студенттерді әлеуметтік тәрбиелеу арқылы ұлттық сананы жаңғырту. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 299–306. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/202

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика