Оқу үдерісін үздіксіз жетілдіру технологиясы
Қаралымдар: 131 / PDF жүктеулері: 285
Кілт сөздер:
үздіксіз білім беру, Манн-Уитни статистикалық критерий, Кайдзен технологиясы, кейс-технологиялар, инновациялық әдістемеАңдатпа
Бұл мақалада авторлар Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде
(Астана, Қазақстан) докторанттың жүргізген тәжірибелік-эксперименттік жұмысын ұсынады.
Зерттеу тақырыбының өзектілігі болашақ информатика педагогтерінің білім сапасын арттыруды
талап ететін және оқу үдерісін жетілдіруді қажет ететін үздіксіз заманауи технологиялардын
туындауымен байланысты. Студенттердің білім сапасын арттыру – барлық жоғары оқу орындарының
басты міндеттерінің бірі. Жоғары оқу орындарында болашақ информатика педагогтерін дайындау
сапасы оқытушылардың жоғары кәсібилігі мен ғылымды оқу үдерісіне кіріктірумен қамтамасыз етіледі. Білім беру үдерісінің қажетті сапасына кепілдік беретін дәстүрлі әдістермен қатар жоғары оқу
орындарында оқытудың жаңа инновациялық технологиялары қолданылады. Бұл эксперименттің
мақсаты болашақ информатика педагогтерінің білім сапасын арттыру үшін Кайдзен технологиясын
қолдану. Зерттеу жұмысы Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің базасында
жүргізілді. «Білім берудегі IT» курсын оқу барысында эксперименттік топ студенттері Кайдзен
үздіксіз жетілдіру технологиясын пайдаланса, бақылау тобының студенттері дәстүрлі оқыту әдісін
қолданды. Зерттеуге барлығы 22 оқушы қатысты, оның ішінде оқушылардың 31,8% А (41-45) бағасын
алды, 31,8% ең жоғары бағаны А+ (46-50), 27,2% В+ бағасына ие болды (36-40), студенттердің қалған
9% В бағасын алды (31-35). Мақалада кәсіби дағдылар мен құзыреттіліктерді үздіксіз жетілдіруге
арналған инновациялық әдістемелер кешенін қолдану мысалдары келтірілген. Шетел ғалымдарының
әдебиеттерін талдау мен Манн-Уитни статистикалық критерийінің нәтижесіне сүйене отырып,
Кайдзен технологиясы болашақ информатика педагогтерінің білім сапасын арттыратынына көз
жеткіземіз.
Әдебиеттер тізімі
Список литературы
Bedelov, K., Bidaibekov, Y. Grinshkun, V., Bostanov, B. and Koneva, S. The effective use of telecommunication cloud services for the training of future computer science teachers // World Transactions on Engineering and Technology Education. –2021. –Vol.19. –Is.4, –P. 398-403.
Поташник М.М. Управление профессиональным ростом учителя в современной школе. –Москва: Педагогическое общество России, 2011, – 448 с.
Gouthro, P.A. Lifelong learning in a globalized world: The need for critical social theory in adult and lifelong education // International Journal of Lifelong Education. –2022. –Vol.41. –Is.1, –P. 107-121.
Имаи М. Гемба кайдзен: Путь к снижению затрат и повышению качества. – Москва: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 345 с.
Buus, L., Georgsen, M. A learning design methodology for developing short learning programmes in further and continuing education // Journal of Interactive Media in Education. –2018. Vol.2018. – Is.1, DOI - 10.5334/jime.469
Dinis Sousa, R., Karimova, B., Gorlov, S. Digitalization as a New Direction in Education Sphere // E3S Web of Conferences. –2020. -Vol. 159. DOI - 10.1051/e3sconf/202015909014
Burra, T., Peck, J.R., Waddell, A.E.Content and process: using continuous quality improvement to teach and evaluate learning outcomes in quality improvement residency education // BMJ Open Quality. – 2022, - Vol.11. –Is.4. DOI - 10.1136/bmjoq-2021-001806
Guskova, N.D., Vdovin, S.M., Krakovskaya, I.N., Slushkina, Yu.Yu., The Quality of Education as a Primary Concern of the Sustainable Development // European Research Studies. -2016. -Vol 19. – Is.3. -P. 239 – 257.
Nofemela, F., Winberg, C.,The relevance of Kaizen-based work-readiness training for South African University of Technology students // The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa. -2020. – Vol.16. Is.1 – P.1-13.
Supriyanto, A., Rochmawati, Benty, D. Kaizen: Quality Improvement Innovation Higher Education in the IndustrialsRevolution 4.0. // 4th International Conf. on Educ. and Management, Malang, Indonesia. -2019. P. 108-113.
Kregel, I. Kaizen in university teaching: Continuous course improvement // International Journal of Lean Six Sigma. – 2019. –Vol.10. Is.4. – P. 975-991.
Alkoot, Fuad M., Using 6 Sigma to Improve Outcomes of Higher Education Institutes // International Journal of Information and Education Technology. – 2019. - Vol. 9. – Is.1. –P. 46-50.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.