Білім беру жүйесінде буллингтің алдын алудың шетелдік және отандық тәжірибесі
Қаралымдар: 119 / PDF жүктеулері: 991
Аңдатпа
Мақалада білім беру жүйесіндегі буллингтің алдын алу бойынша
шетелдік және отандық тәжірибесіне талдау жасау арқылы мектеп буллингінің
алдын алу мүмкіндіктері қарастырылды. Шетелдік тәжірибенің негізінде бірнеше
мектеп буллингінің алдын алу бағдарламалардың тиімділігі, қызметі, бағыттары,
ерекшеліктері қарастырылып, салыстырмалы талдау жасалынды.
Зерттеудің барысында шетелдік және отандық ғылыми әдебиеттерге теориялық
талдау және жүйелеу, логикалық, жалпылау, ғылыми педагогикалық өнімдерді талдау,
салыстыру әдістері қолданылды.
Авторлар зерттеу нәтижесінде мектеп буллингінің алдын алуға арналған
бағдарламаларда педагогтердің сабақтағы буллинг және жәбірленуші болу деңгейін
төмендететін кең ауқымды іс-шараларды ұйымдастыру, жүзеге асыру аясындағы
рөлінің маңыздылығын айқындады. Соның негізінде педагогтер тарапынан мектеп
буллингінің алдын алуға арналған ұсыныстар берілді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.