Білім беру ұйымын басқару құрылымындағы тиімді компоненттер


Қаралымдар: 83 / PDF жүктеулері: 105

Авторлар

  • А.Н. Кошербаева
  • Н.Г. Дементьева
  • Д.Б. Сансызбаева
  • Г.Н. Кошербаева

Кілт сөздер:

менеджмент, педагогикалық менеджмент, Менеджмент заңдары, басқару жүйесі, басқару заңдылықтары мен принциптері, басқару функциялары, мектеп, педагогикалық еңбектің көлденең және тік таралуы.

Аңдатпа

Мақалада білім беру жүйесіндегі құрылысты басқару принциптері қарастырылады.
Педагогикалық менеджменттің ерекшелігі және оның функциялары ашылады. Білім беру жүйесіндегі басқару принциптеріне талдау жасалып, педагогикалық менеджменттегі заңдылықтары
мен заңдылықтарына толық сипаттама беріледі. Білім беру мекемесіндегі құрылысты басқарудың
ұсынылған құрылымы кәсіби функцияларды орындауға қойылатын талаптарды ескере отырып,
заманауи мұғалімнің рөлін, сонымен қатар мұғалімді субъект ретінде сипаттайтын әлеуметтік
көзқарастар мен психологиялық-педагогикалық дайындықтың үйлесімді бірлігін көрсетеді.
менеджмент, мұнда пәндік білім, әдістемелік эрудиция мұғалім тұлғасын сипаттауда іргелі болып
табылады. Мектепті басқару үлгілерінің тобы басқару іс-әрекеті барысында көрінетін жалпы, қажетті,
қайталанатын байланыстар мен қатынастардың көрінісі болып табылатын арнайы педагогикалық
жүйе ретінде де беріледі. Басқарудың тиімді жүйесін құру үшін педагогикалық жұмысты көлденең
және тік бөлу қарастырылады. Мектепті басқару құрылымының нұсқалары үлгіні әзірлеуді ғана
емес, сонымен қатар оның схемалық көрінісін педагогикалық процестің барлық қатысушылары
үшін қолжетімді жерде орналастыруды талап ететін басқару жүйесінің негізгі міндеттерін көрсетеді,
бұл мектептің ақпараттық кеңістігін оңтайландыру және өзара әрекеттесуді тиімді реттеуге ықпал
етеді. Құрылымның дамуы мен жұмыс істеуінің тиімділігі, басқалармен қатар, мұндай басқару
тапсырмасын орындау арқылы қамтамасыз етіледі, мұнда әрбір қызметкер өзінің және әріптестерінің
міндеттері мен өкілеттіктерінің көлемін білуі керек. Басқарманың заңдардың әрекетін түсінуі
олардың объективтілігі мен адамның қалауынан тәуелсіздігіне байланысты туындайтыны, ал заңдар
өздерінің объективтілігіне байланысты ұйымның элементтері арасындағы осындай қатынастарды,
маңызды ішкі тәуелділіктерді қалыптастырады. басқарушыларды заңдардың талаптарына сәйкес
әрекет етуге мәжбүрлейді. Қорытындылай келе, зерттеу нәтижелері қорытындыланады.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кошербаева A., Дементьева N., Сансызбаева . D. ., & Кошербаева G. (2023). Білім беру ұйымын басқару құрылымындағы тиімді компоненттер. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 145–161. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/361

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика