Педагогикалық-психологиялық қызметте цифрлы білім беруді пайдалану мүмкіндіктері


Қаралымдар: 128 / PDF жүктеулері: 328

Авторлар

  • Т. Хасенкызы КазГУ им. аль-Фараби
  • А.С. Акрамова

Кілт сөздер:

Педагогикалық-психологиялық қызмет, цифрлы технологиялар, педагогикалық-психологиялық қызметті цифрландыру, цифрлы білім беру мүмкіндіктері, педагогикалық-психологиялық мобильді қосымшалар.

Аңдатпа

Мақалада педагогикалық-психологиялық қызметті цифрлы білім беру
арқылы жүргізудің ерекшеліктері қарастырылады. Нақтырақ айтқанда, цифрландыруға
өтудегі Қазақстанның деңгейі әлемдік деңгеймен салыстырыла отырып, цифрлық
технологиялар, электрондық құралдар, жүйелер, құрылғылар, тұтастай алғанда,
адамдар өмірінің барлық салаларына әсер ететін ресурстар мен ақпарат сипаты
сараланады. Цифрлы білім берудегі цифрлық шығармашылықтың маңыздылығы
мен олардың түрлері жіктеліп көрсетілген. Педагогикалық-психологиялық қызмет
ұғымына жан-жақты түсініктер беріле отырып, оның негізгі бағыттары мен
моделі берілген. Сонымен қатар, педагогикалық-психологиялық қызметті цифрлы
ұйымдастыруға ықпал ете алатын, жетекші психологиялық мобильді қосымшалар
мен платформалар анықталып, олардың ерекшеліктері талданады. Педагогикалықпсихологиялық қызметті цифрландыруға қатысты бітіруші түлектердің ойын
білу мақсатында сауалнама жүргізіліп, сауалнама нәтижелері диаграммалар арқылы
беріледі. Мақаланың қорытынды бөлімінде автор тарапынан педагогикалықпсихологиялық қызметті оңтайлы цифрландыруға арналған бірнеше ұсыныстар
беріледі.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Хасенкызы, Т., & Акрамова, А. . (2023). Педагогикалық-психологиялық қызметте цифрлы білім беруді пайдалану мүмкіндіктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 229–249. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/362

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика