Қазақстан Республикасында жоғары оқу орындарының коллаборативті цифрлы білім беру ортасын құру ерекшеліктері


Қаралымдар: 106 / PDF жүктеулері: 211

Авторлар

  • К.Д. Бузаубакова
  • А.Е. Беделбаева

Кілт сөздер:

коллаборация, консорциум, цифрлы білім беру платформалары, цифрлы құзыреттілік, цифрлы оқыту технологиялары, инновациялық-ақпараттық банк қоры, нетворкинг

Аңдатпа

Ақпараттар ағыны толастаған жаңа ғасырда Қазақстан
Республикасында жоғары оқу орындарының коллаборативті цифрлы білім
беру ортасын құру арқылы инновациялық ғылыми-зерттеу жұмысын
жүргізе алатындай болашақ педагогтердің цифрлы құзыреттіліктерін
қалыптастыру бүгінгі күннің өзекті мәселесіне айналып отыр.
Мақалада коллаборативті педагогикалық білім беру жүйесінде цифрлы білім
беру ортасын қалыптастырудың ғылыми-теориялық негіздері ашылып,
инновациялық-технологиялық және желілік-әдістемелік аспектілері
анықталып, жүзеге асыру тетіктері қарастырылады.
Сондай-ақ, мақалада жоғары педагогикалық білім беру жүйесін модернизациялау
жағдайындағы «коллаборация» ұғымының мәні, мазмұны жан-жақты
ашылады, оған жаңаша сипаттама беріледі: кооперация – ұжымдасу (бірігу);
коммуникация – байланыс жасау; координация – үйлестіру; креативтілік –
табысты іс-әрекеттілік.
Коллаборациялық ынтымақтастықтың әртүрлі аспектілері,
коллаборациялық өзін-өзі басқарудың маңыздылығы, ынтымақтастық пен
өзара әрекеттесудің желілік формалары айқындалады.
Қазақстандық ЖОО-дың ынтымақтастығы негізінде инновациялық
ғылыми-зерттеулер жүргізе алатын, цифрлы-креативті құзыреттілігі
қалыптасқан болашақ педагогтерді даярлау мақсатында ҚР-да ЖОО-аралық
коллаборативті цифрлы білім беру ортасын қалыптастырудың моделі
ұсынылады, коллаборативті цифрлы білім беру ортасын құрудың мазмұны
ашылады.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Бузаубакова, К. ., & Беделбаева, А. . (2023). Қазақстан Республикасында жоғары оқу орындарының коллаборативті цифрлы білім беру ортасын құру ерекшеліктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 58–71. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/412

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика