Болашақ педагогтардың әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық тетіктері
Қаралымдар: 66 / PDF жүктеулері: 1
Кілт сөздер:
әлеуметтік жауапкершілік, студенттер, педагогикалық мамандықтар, университет, кәсіптік білім, оқыту, тетіктер, қалыптастыруАңдатпа
Бұл мақалада кәсіптік білім беру жүйесінің педагогикалық мамандықтары студенттерінің әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастырудың негізгі тұжырымдамалары қарастырылады. Жауапкершілікті зерттеудің талдауын, жалпылауын және жедел тестін қолдана отырып, авторлар қазіргі білім беру контекстінде әлеуметтік жауапкершіліктің көп қырлы аспектілерін қарастырады. Мақалада баяндалған негізгі идея педагогикалық мамандықтар студенттерінің әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру нәтижесі ерікті күш-жігерден, азаматтық санадан, өз міндеттерін орындау қажеттілігіне деген сенімділіктен асып түсетінін атап көрсетеді. Жауапкершілікті қалыптастыру процесі олардың әртүрлі жағдайларда жақсы ақпараттандырылған шешімдер қабылдау қабілетін, өз әрекеттерін өзін-өзі реттеу дағдысын және әртүрлі жағдайларда басқа адамдардың өміріндегі рөлін терең түсінуді дамытуға дайындығын қамтиды. Ол үшін белгілі бір психологиялық-педагогикалық механизмдерді қолдану қажет. Мақалада кері байланыс пен тұрақты өсуге дайын екендігін көрсете отырып, білім беру жүйесіндегі барлық мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу кезінде жеке жауапкершілікті дұрыс бөлудің маңыздылығы көрсетілген. Зерттеу өзекті, өйткені ол білім берудің ғана емес, сонымен бірге эмпатияны, этикалық мінез-құлықты және өзгеретін өмір салтына бейімделуді тәрбиелеудің маңыздылығын көрсете отырып, педагогикалық кәсіп шеңберінде әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастырудың нюанстарына жарық түсіреді. Сыналған зерттеу әдістерін пайдалана отырып, авторлар педагогикалық мамандықтардың студенттерін оқу ортасына және олар оқытатын және тәрбиелейтін оқушыларға оң әсер ете алатын әлеуметтік жауапты тұлғалар болуға дайындаудың тиімді стратегиялары туралы құнды ақпарат береді. Мақаланы педагогтарды даярлау бағдарламаларын жақсартуға ұмтылатын кәсіби педагогикалық білім беру жүйесінің зерттеушілері, педагогтары пайдалана алады.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.