Таза ауада экожүйелік білім беру: аймақтық флораға құндылық бағдарлардың қалыптасуына әсері


Қаралымдар: 0 / PDF жүктеулері: 10

Авторлар

Кілт сөздер:

таза ауада оқыту, аймақтық флора, құндылық бағдарлары, практикалық жұмыс, экожүйелік білім беру, экологиялық хабардар болу, оқыту әдістері.

Аңдатпа

Бұл мақалада аймақтық флораға құндылық бағдарларды қалыптастыруға балама ретінде таза ауада білім алу жолдары қарастырылған. Құндылық бағдарларын қалыптастырумен қатар, таза ауада оқыту: зейінді жақсартады, күйзелісті стрессті төмендетеді және оқушылардың оқу мотивациясын арттырады. Осылайша, біздің зерттеу жұмысымыз құндылық бағдарларын қалыптастыру аясында таза ауада жүргізіліп, өлке флорасымен тәжірибелік жұмыстарға бағытталды. Авторлар 6 - сынып оқушыларының аймақтық флорасына қатысты құндылық бағдарларын зерттеді. Оң сенімді нәтижелерді алу үшін алынған білім сапалық әдіспен өлшенді. Бұл аймақтық флораға құндылықтық бағдарларды қалыптастыруға, қоршаған ортаны тереңірек түсінуге және бағалауға, экологиялық сауаттылықты дамытуға және жалпы биология ғылымын танымал етуге ықпал ете алатын, әсіресе биология сабағында таза ауада білім берудің маңыздылығын көрсетеді. Мұндай нәтижелер биология мұғалімдері мен университет оқытушылары үшін пайдалы болуы мүмкін, олар мұндай тренингтерді студенттердің білімі мен аймақтық флораға деген көзқарасын жақсарту үшін пайдалана алады. Сондай-ақ осы мақалада олардың әлеуетті әсерін барынша арттыру үшін таза ауада табысты оқу нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал ететін немесе кедергі келтіретін факторларды әрі қарай талдау өте маңызды.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Наурзалина, А., Семенихина, С. ., & Семенихин, В. . (2024). Таза ауада экожүйелік білім беру: аймақтық флораға құндылық бағдарлардың қалыптасуына әсері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 378–391. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/486