Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының метатанымдық қабілеттерін дамытуды қолдаудың психологиялық-педагогикалық моделі


Қаралымдар: 40 / PDF жүктеулері: 13

Авторлар

Кілт сөздер:

метатаным, метакогниция, метатанымдық қабілеттер, жаңартылған білім мазмұны, орта мектеп оқушылары, үлгі, өзін-өзі реттеу, сыни тұрғыдан ойлау.

Аңдатпа

Бұл мақалада жалпы білім беретін мектептің білім алушыларының метакогнитивтік қабілеттерін дамытуды сүйемелдеудің бойынша әзірленген Психологиялық-педагогикалық модель ұсынылған. Бұл модель Қазақстандағы жаңартылған білім беру қағидаттарын ескере отырып арнайы әзірленген. Ол мектептердің білім алушыларына осы жаңа оқыту ортасында жетістікке жету үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектесу үшін білім беру саласындағы қазіргі заманғы канондарға негізделген стратегиялар мен әдістердің үйлесімін қамтиды. Бұл модельдің маңыздылығы оның практикалық қолданылуы мен білім беру жүйесіне әлеуетті әсер етуінен тұрады. Білім алушылардың метакогнитивтік қабілеттерін дамытуды сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық моделінің тиімділігін зерделей отырып, модель орта буын оқушыларының: жетінші сыныптан тоғызыншы сыныпқа дейінгі метакогнитивтік қабілеттерін дамытуды тиімді қолдайтын әдіснамалар туралы құнды ақпарат беруге бағытталған.

Бұл, әсіресе, Қазақстанның дәстүрлі тәсілдерінен бас тартатын білім беру ортасы тұрғысынан өзекті. Осы зерттеудің мақсаты жаңартылған білім беру жағдайында мектеп оқушыларының метакогнитивтік қабілеттерін дамытуда психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделінің тиімділігін бағалау болып табылады. Зерттеу Қазақстан мектептерінің бірінен 184 сынып оқушыларын 7-9 қамтиды. Зерттеу жүргізу үшін мектеп оқушыларын психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу моделі әзірленді, оның мақсаты Қазақстанның жаңартылған білім беру жағдайында олардың метакогнитивтік қабілеттерін дамыту болып табылады. Бағдарламаның тиімділігін бағалау үшін негізгі құрал Метакогнитивтік қабілеттерді бағалау сауалнамасы болып табылады. Бұл зерттеу зерттеудің бастапқы кезеңінің нәтижелерін ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Попандопуло A., Кудышева, А. ., Кожаева S. ., Кударова N. ., & Кажикенова G. . (2024). Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының метатанымдық қабілеттерін дамытуды қолдаудың психологиялық-педагогикалық моделі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 496–511. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/602