Бастауыш сыныпқа арналған робототехника бойынша білім беру бағдарламаларында есептеу ойлауын дамыту үшін кері байланыстың маңызы
Қаралымдар: 26 / PDF жүктеулері: 36
Кілт сөздер:
робототехника, білім беру роботтары, білім берудегі робототехника, инновациялық құралдар, заманауи білім беру технологиялары, IT-технологиялар.Аңдатпа
Бұл зерттеуде білім беру роботтарының оқу нәтижелері мен оқушылардың мотивациясына оң әсері туралы гипотезалар қарастырылды. Мета-аналитикалық зерттеудің негізгі мақсаты білім беру робототехникалық араласуларының бастауыш сынып оқушыларының танымдық нәтижелеріне жиынтық әсерін анықтау болды. Зерттеуге 2018-2022 жылдар аралығында жарияланған 8 ғылыми жұмыс енгізілді. Авторлар топ өлшемдерін, орташа мәндерді және стандартты ауытқуларды ескере отырып, әрбір зерттеу үшін стандартталған орташа айырмашылықты (Hedge ' s g) есептеді. Мета-анализ нәтижелері дәстүрлі оқытумен салыстырғанда роботтарды қолдану арқылы оқытудың орташа әсерін көрсетеді (Hedge ' s g = 0,64, 95% ДИ [0,44; 0,84]). Жарияланымдардың біржақтылығын талдау нәтижелердің сенімділігін растайтын айтарлықтай ауытқуларды анықтаған жоқ. Нәтижелер мұғалімдер мен мектеп әкімшілеріне роботтарды пайдалану арқылы оқытудың тиімділігіне айтарлықтай дәлелдер келтіре отырып және осы оқыту әдісіне ресурстарды инвестициялау қажет пе екенін анықтауға көмектесетін білімді шешімдер қабылдау үшін пайдаланылуы мүмкін. Мақалада компьютерлік ойлауды дамыту мақсатында бастауыш сынып оқушылары үшін робототехника бойынша білім беру бағдарламалары контексіндегі кері байланыстың маңыздылығы қарастырылады. Кері байланыс оқушылардың материалмен белсенді өзара әрекеттесуін ынталандыратын, іс-қимыл стратегияларын қойылған міндеттерге сәйкес бейімдеу мүмкіндігін қамтамасыз ететін және оқу тиімділігін арттыруға ықпал ететін оқу процесінің негізгі элементін білдіреді. Нәтижесінде, робототехника бойынша білім беру бағдарламаларына кері байланысты интеграциялау бастауыш сынып оқушыларында есептеу ойлауын ойдағыдай дамытудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.