Педагогикалық толеранттылық білім беру ұйымдары басшыларының негізгі қасиеттері ретінде


Қаралымдар: 78 / PDF жүктеулері: 7

Авторлар

Кілт сөздер:

толеранттылық, педагогикалық толеранттылық, білім беру ұйымдарының басшылары, декандар, кафедра меңгерушілері, департамент директорлары, толеранттылықты қалыптастыру және дамыту, толеранттылық қағидаттарының декларациясы, БҰҰ-ның халықаралық құжаты, толеранттылық феномені.

Аңдатпа

 Қазіргі қоғамдағы дифференциация және өзін-өзі анықтау процестері жаһандану және интеграция процестері аясында түсінбеушілікке әкеледі. Ақпараттық әлем адамдар, жеке адамдар және елдер арасындағы тұлғааралық қатынастардың саналы үлгісіне айналған толеранттылықты тудырды. Сондықтан толеранттылық ұғымы ғылыми әдебиеттерде және білім беруде жиі қолданылады. Білім әлеуметтік институт ретінде қазіргі әлемде болып жатқан процестерге жауап бере алмайды; олар интеграцияға, мәдениеттердің ассимиляциясына және жаһандану жағдайында маңызды мәселелерді шешуге ықпал етеді. Білім – қазіргі барлық әлемдік мәдениеттің дамуының негізі болатын негіз. Сондықтан, ымыраға жол бермейтін дәстүрлі танымдық көзқарастар негізінде білім беруді құру тәрбиенің басты міндеті болып табылады.

Бұл жұмыстың мақсаты Қырғызстан мен Қазақстандағы декандардың, кафедра меңгерушілерінің және департамент директорларының білім деңгейін анықтау, педагогикалық толеранттылық қандай екенін, жайлы атмосфераны құру үшін білім беру ұйымының басшысы қандай қасиеттерді меңгеруі қажет екенін анықтау оқу іс-әрекетіне арналған.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Қашхынбай, Б. . (2024). Педагогикалық толеранттылық білім беру ұйымдары басшыларының негізгі қасиеттері ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 355–364. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/662

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика