Цифрлық ресурстарды қолданудағы жоғары оқу орны оқытушысының қызметтік рефлексиясы


Қаралымдар: 0 / PDF жүктеулері: 1

Авторлар

  • А.А. Конвисарь Қазақстан Республикасы ІІМ Ш.Қабылбаев атындағы Қостанай академиясы, Қостанай, Қазақстан https://orcid.org/0009-0007-3526-315X
  • В.В. Бежина А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті, Қостанай, Қазақстан https://orcid.org/0000-0001-8419-2975
  • М.Р. Муканов Қазақстан Республикасы ІІМ Ш.Қабылбаев атындағы Қостанай академиясы, Қостанай, Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-4615-7666

Кілт сөздер:

қызметтегі рефлексия, қызмет туралы рефлексия, жоғары мектеп, оқытушы, цифрлық ресурстар.

Аңдатпа

Бұл мақала екі бағыттағы ғылыми-педагогикалық қызмет процесінде жоғары мектеп оқытушыларының рефлексиялық дағдыларын дамыту балансын талдауға арналған- қызмет туралы рефлексия (нәтиже рефлексиясы) және қызметтегі рефлексияны (нәтиже алу процесінің рефлексиясы) талдауға арналған.

Авторлар «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығының тілдік пәндерін оқыту мысалында рефлексияның екі аспектісін талдауды А.Байтұрсынов атындағы «Қостанай өңірлік универ- ситеті» КЕАҚ базасында ұсынады. Зерттеудің белгіленген кезеңіне жоғары мектептің 12 оқытушысы қатысты. Жоғары мектеп оқытушысының рефлексивті дағдыларын дамыту балансын іске асыру алгоритмі әзірленді.

Мақалада Coursera веб – платформасының жаппай ашық онлайн курсы негізінде құрылған «MediaLiteracy-Reflectionon/inaction» бағдарламасына оқытушылардың қатысуының бастапқы және аралық нәтижелері келтірілген. Зерттеу барысында алынған қолда бар нәтижелер нәтижені алу процесін рефлексиялау және цифрлық ресурстар негізінде нәтиженің өзін рефлексиялау дағдыларын дамыту теңгерімсіздігінің бар екендігін көрсетеді.

Ұсынылған бағдарлама жоғары мектеп оқытушысы рефлексиясының екі түрін қалыптастыруға – қызмет туралы рефлексияға (педагогикалық қызметтің нәтижесі, бақылау және өлшеу компоненті, бағалау аспектісі, өзін-өзі бағалау, оқыту нәтижелерін өзара бағалау) және іс-әрекеттің рефлексиясына (педагогикалық қызметтің әдістемелік және технологиялық компоненті, кезең-кезеңмен жоспарлау аспектісі, болжау, картаға түсіру және даму перспективаларының форсайты жоғары оқу орнында педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесі) бағытталған.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Конвисарь A. ., Бежина V. ., & Муканов M. (2024). Цифрлық ресурстарды қолданудағы жоғары оқу орны оқытушысының қызметтік рефлексиясы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 96–106. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/806