Экологиялық білім берудегі контекстік оқыту – А. Байтұрсынов атындағы ҚӨУ тәжірибесі


Қаралымдар: 101 / PDF жүктеулері: 115

Авторлар

  • С.A. Жаукина
  • Г.K. Длимбетова
  • E.Н. Дзятковская
  • В.В. Бежина

Кілт сөздер:

контекстік оқыту, болашақ мұғалім, жобалық оқыту, экологиялық білім, мотивация.

Аңдатпа

Контекстік оқыту болашақ мұғалімдерге экологиялық білім беруді дамытудың тиімді құралы ретінде қызмет етеді. Мақала «Community service» пәні аясында контекстік білім беруді (квазикәсіби және педагогикалық контексттер) енгізу үдерісіне арналған. А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің 114 студенті Қостанай қаласын зерттеу негізінде экоаспектісі бар интерактивті әлеуметтік жобаларды қоғамдық қорғаудан өтті. Қостанай қаласының қоғамдық өміріне белсенді қатысу әдістері (патронаж, ұжымдық оқу, өзін-өзі бағалау) болашақ мұғалімдердің әлеуметтік жауапкершілігінің деңгейінің артуына, білім берудің экологиялық аспектісіне жағымды ішкі мотивацияның қалыптасуына әкелді. Болашақ мұғалімдердің болашақ педагогикалық іс-әрекетінде экологиялық білім беруді пайдаланудың мотивация деңгейлері туралы бастапқы деректер, жаңартылған «Community service» пәнінің мазмұнының жоспары, теориялық және практикалық оқудың соңында жобаны қорғаудың қорытынды мәліметтері берілген. Алынған нәтижелер болашақ мұғалімдердің осы курс аясында контекстік оқыту негізінде педагогикалық іс-әрекетінде экологиялық аспектіні жүзеге асырудың мотивациялық сферасының (ішкі оң жоспарлары) сапасының жақсарғанын көрсетті.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жаукина S., Длимбетова . G., Дзятковская Y., & Бежина V. (2023). Экологиялық білім берудегі контекстік оқыту – А. Байтұрсынов атындағы ҚӨУ тәжірибесі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 101–109. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/90

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика