Педагогикалық категория ретінде оқушылардың толеранттылығын қалыптастырудың теориялық негіздері


Қаралымдар: 5 / PDF жүктеулері: 2

Авторлар

Кілт сөздер:

толеранттылық, оқушы жастар, білім, даму, жетілдіру, тұлға, ұлттық тәрбие.

Аңдатпа

Көпжақты заманауи әлем көпжақты оқиғаларға толы. Бұл әлемнің барлық елдеріне және білім беру жүйесіне қатысты. Сондықтан бүгінгі таңда мұғалімдер оқушы жастарда заманауи қоғамда жайлы өмір сүруге және жұмыс істеуге көмектесетін маңызды жеке қасиеттерді қалыптастыруы керек. Осындай қасиеттердің бірі-төзімділік. Педагогика ғылымында бұл термин теория мен практика тұрғысынан кеңінен зерттелген. Бірақ соған қарамастан, үздіксіз білім беру жүйесінде болып жатқан түбегейлі өзгерістер педагогтар мен білім алушылар арасындағы қарым-қатынастың жаңа түрлерін анықтауға ықпал ететін білім беру парадигмаларымен байланысты. Білім алушыларда толеранттылықты қалыптастырудың, дамытудың және жетілдірудің теориялық негіздері бірқатар халықаралық және республикалық нормативтік-құқықтық құжаттарда көрініс тапты. Бұл мақаланың мақсаты жалпы орта мектеп оқушыларында толеранттылықты қалыптастыру мәселесін теориялық негіздеу болып табылады. Жастардың толеранттылық мәселелерін ғылыми негізде зерттеу мақсатында әлеуметтанулық зерттеу жүргізілді. Әлеуметтанулық сауалнаманың қорытындысы бойынша, Өзбекстанның бүкіл тұрғындары үшін ең басты нәрсе  өз Отанын терең білу; республикадағы бейбітшілік пен келісімді айқындайтын азаматтардың өзара құрметтеуі болып саналады. Дегенмен, республикадағы жағдаяттың өркендеуімен, жастардың адамгершілігінің жалпы жағымды көрінісімен, толеранттылық жастардың, соның ішінде Өзбекстан білім алушыларының мінезінің ажырамас бөлігіне айналды деуге толық негіз жоқ. Бұл жағдай республиканың оқу орындарын басқарудың алғышарты болып табылады. Осыған байланысты қазіргі білім беруді дамыту жағдайында оқушыларда толеранттылықты қалыптастыру қазіргі уақыттың маңызды міндеті болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланды

26.09.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Медетова, Р. (2024). Педагогикалық категория ретінде оқушылардың толеранттылығын қалыптастырудың теориялық негіздері . Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 148(3), 108–121. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/969