Пандемия кезіндегі студенттердің стресске төзімділігі және өзін-өзі реттеу ерекшеліктері
Қаралымдар: 186 / PDF жүктеулері: 47
Кілт сөздер:
пандемия, стресс, оқшаулану, метаресурс.Аңдатпа
Коронавирустық ауру пандемиясы (COVID-19) - бүкіл әлемдегі, атап айтқанда біздің республикамыздағы қоғамдық денсаулық сақтаудың төтенше жағдайы. Бұл проблема психологиялық денсаулық тұрғысынан да маңызды мәселелерді көтереді. Проблемалардың бірі - цифрлық ақпараттық ортаға қарқынды қосылумен бірге өзін-өзі оқшаулау, бұл студенттердің психологиялық көңіл-күйінің нашарлауына және стресстің туындауына әкеп соқтырды. Бұл мақалада оқушылардың оқудан кейінгі оқу режимі кезінде стресске төзімділігінің төмен деңгейі мәселесі қарастырылады.
Коронавирус пандемиясы кезінде бүкіл әлем бойынша өмірдің әлеуметтік, экономикалық және саяси салаларын тұрақтандыру шаралары енгізілді. Дегенмен, пандемия адамдардың өмір сүруіне де, оның құштарлық жағдайына да нұқсан келтірді. Осыған байланысты оқушылардың стресске төзімділігін арттыру проблемасы осы кезеңде ерекше мәнге ие.
COVID-19 пандемиясының күшеюіне қарай бүкіл әлемде күнделікті қызметті, білім беруді, экономикалық және әлеуметтік секторларды қоса алғанда, өмірдің барлық салаларында айтарлықтай құлдыраулар орын алуда. Халықтың барлық кіші топтары COVID-19-ға қатысты болса, студенттер олардың болашақ мүмкіндіктерінің кең ауқымында ересек өмірге көшуін ескере отырып, әсіресе осал. Өсіп келе жатқан мәліметтерге сәйкес, студенттер психоәлеуметтік аурулардың тепе-тең емес ауыртпалығын көтереді, мұны пандемия ағымына байланысты белгісіздікпен және онлайн-білімге кенеттен көшумен түсіндіруге болады. Стресс студенттік өмірдің ажырамас бөлігіне айналып, жүргізуде.