Корпоративтік зерттеу мәдениеттің әлеуметтік аспектісі


Қаралымдар: 113 / PDF жүктеулері: 108

Авторлар

  • К.Р. Калкеева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Z.N. Abisheva Әлихан Бөкейхан университеті

Кілт сөздер:

корпоративтік мәдениет, мәдениет, корпорация, ұйымдастырушылық мәдениет, неокорпоративизм

Аңдатпа

Бұл мақалада корпоративті зерттеу мәдениеттің дамуының генезисі қарастырылып отырып, автор осы құбылыс ұғымын осы мәселе бойыша жұмыс істеген зерттеушілердің анықтамаларына негіздейді. Білім беру саласындағы «корпоративтік зерттеу мәдениеті» деген сөз тіркесінің мәнін түсіндіріледі. Білім беру миссиясын ескере отырып, корпоративтік зерттеу мәдениеті білім берудің негізгі мақсаттарына сәйкес анықталған негізгі стратегиялық бағыттарға назар аударуға көмектесетінін атап айтылады. Әлеуметтік құбылыс және көпғылыми тұрғысынан корпоративтік зерттеу мәдениеттің генезисі мен маңызды сипаттамаларын зерттей отырып, автор Қазақстандағы корпоративтік зерттеу мәдениеттің негізгі сипаттамаларын берген. Автор корпоративтік зерттеу мәдениеті рухани мәдениет факторлары ретінде экономикасы дамыған елдердің үлгілеріне негізделген, бұл зерттеу мәдениеттің материалдық элементтерімен қамтамасыз етілуінің жоғары деңгейімен байланысты деп қортындылағані.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Калкеева K., & Abisheva, Z. (2023). Корпоративтік зерттеу мәдениеттің әлеуметтік аспектісі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 259–267. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/198

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика