Баланың мектепке бейімделуінің психофизиологиялық аспектілері


Қаралымдар: 142 / PDF жүктеулері: 520

Авторлар

  • М.С. Тилеубаева
  • Р.К. Адильбаева
  • Н.С. Толегенова КазУМОиМЯ им.Абылай хана
  • Д.С. Слямгажиева

Аңдатпа

Бұл мақалада баланың мектепке бейімделуінің психофизиологиялық аспектілері
қарастырылады, өйткені қазіргі білім беру кезеңінде оқу жолының басынан бастап бала барлық
қиындықтарға тап болады және стресстік жағдайларға тап болады. Мұның бәрі ол үшін мүлдем
жаңа ортада болғаннан кейін, балаға қоғам құрдастарының, сондай-ақ білім беру мекемесінің
мұғалімдері мен психологтарының ықпалына ұшырайтындығына байланысты. Мұндай жағдайда
көптеген балалар психологиялық тұрғыдан ғана емес, кейбір жағдайларда физиологиялық тұрғыдан  да оқуға дайын емес. Сондықтан осы мақала аясында біз балаларды мектепке дайындаудың қазіргі
кездегі белгілі психофизиологиялық аспектілерін зерттедік, балаларды бастауыш мектепте оқуға
дайындау мен бейімдеудің қолданыстағы әдістері мен тәсілдерінің тиімділігіне баға бердік.

Жүктеулер

Жарияланды

15.06.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Тилеубаева, М., Адильбаева, Р., Толегенова, Н., & Слямгажиева, Д. (2023). Баланың мектепке бейімделуінің психофизиологиялық аспектілері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 143(2), 350–356. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/21

Журналдың саны

Бөлім

Психология