Студенттердің тілдік құзыреттілігін қалыптастыру әдістері және технология
Қаралымдар: 163 / PDF жүктеулері: 132
Кілт сөздер:
тілдік құзыреттілік, Дағдылар, Үшбірлік, ұлтаралық, жаһандық, эксперимент, фронталдыАңдатпа
Ұсынылған мақалада химия сабақтарында оқушылардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыру әдістері мен технологиялары қарастырылады. Оқытудың сараланған әдісі білім беру жүйесінде тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға және білім сапасын өзгертуге ықпал етеді. Тілдік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру әдістері мен технологияларының мазмұны және уақыт талаптарына сәйкес жаңартылатын химияны оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері зерттеледі. Жаратылыстану ғылымдары, оның ішінде химия пәндері бойынша оқушылардың тілдік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырудың өзіндік ерекшеліктері бар.
Үштілділік оқушыларға жаһандық өзгерістерге ұмтылуға, ақпарат алмасуға, дүниетанымын кеңейтуге, ғылым мен техниканың жетістіктерін тереңірек игеруге мүмкіндік береді. Осы мақсатта жүргізілген эксперимент болашақта жеке тұлғаны қалыптастыруда оларды дайындау процесінде тәуелсіз қызметті дұрыс ұйымдастыруға көмектеседі. Эксперимент нәтижесінде фронтальды, топтық және жеке жұмыс әдістерін қолдану кезінде студенттердің төрт дағдысы бойынша деңгейлік көрсеткіштердің нәтижелері анықталды.
Пәнаралық интеграцияның арқасында материалдың мазмұнының тереңдігін және оны саналы түрде игеруді қамтамасыз ету арқылы студенттің өзіндік жұмыс деңгейін арттыруға болады. Ағылшын тілімен интеграциялау тұрғысынан химияны оқыту әдістемесі оқушылардың екі тілді ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін арттыруды қамтамасыз етеді, бұл екі тілді және интегративті білімнің жеткілікті деңгейінде, ақпараттық-коммуникативтік дағдылардың жоғары деңгейінде көрінеді. Жеке тұлғаны дайындау үшін студенттердің өзіндік іс-әрекетін ұйымдастырудың жай-күйін бақылау