Қазақстанның қалалық және ауылдық мектептеріндегі білім беру кеңістігінің эргономикалық қолжетімділігін талдау


Қаралымдар: 125 / PDF жүктеулері: 15

Авторлар

  • Л.А. Бутабаева Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Г.К. Длимбетова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • С.К. Исмагулова Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы

Кілт сөздер:

эргономикалық тәсіл, экожүйе, қолайлы орта, білім беру кеңістігі, білім беру тиімділігі, мектеп аумағының функционалдығы, әмбебап оқытудың жобалау принциптері.

Аңдатпа

Бүгінгі таңда қазақстандық білім берудегі өзекті бағыттардың бірі оқу кеңістігінде эргономикалық аспектілерді қарастыру болып табылады. Себебі, жайлы және қауіпсіз ортаның құрылуы білім беру саласының сапасына оң әсер етеді. Орта білім берудегі эргономикалық тәсіл оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға ықпал ететіні сөзсіз. Бұл мақалада қалалық және ауылдық мектептердегі мұғалімдердің эргономикалық білім беру кеңістігінің сапасына ашық қанағаттануы тұрғысынан зерттеу нәтижесі берілген

Жүктеулер

Жарияланды

15.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Бутабаева, Л., Длимбетова, Г., & Исмагулова, . С. (2023). Қазақстанның қалалық және ауылдық мектептеріндегі білім беру кеңістігінің эргономикалық қолжетімділігін талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 142(1), 46–54. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/306

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика