MOOC студенттерін ұйымдастырудағы және қолдаудағы фасилитатор оқытушысының рөлі


Қаралымдар: 117 / PDF жүктеулері: 18

Авторлар

  • Р.Ф. Жусупова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.Н. Калижанова Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
  • Т.Ю. Шелестова Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
  • Р. Шадиев Нанкин педагогикалық университеті

Кілт сөздер:

ЖАОК, цифрлық технологиялар, қашықтықтан оқыту, шет тілінде оқыту.

Аңдатпа

Қазіргі ақпараттық қоғамда қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана
отырып, Ашық білім беру жүйесі заманауи білім берудің басым бағыты болды. Мұндай
технологиялардың ішіндегі ең жаңашылы-жаппай ашық онлайн курстар (MOOCs), онда әр студент оқу мақсатын, мазмұнын, әдісін, уақыты мен орнын өз бетінше таңдайды. Бұл мәселеге деген қызығушылық бүкіл әлемдегі коронавирустық пандемиямен байланысты жаһандық жағдайға, соның салдарынан жаһандық құлдырауға және қазіргі заманғы білім берудің басты мақсатына қол жеткізуге бағытталған қолданбалы міндеттерге байланысты, бұл жеке тұлғаны қазіргі қоғамдағы тәуелсіз өмірге дайындау, оны қажетті дағдылармен және кәсіби құзыреттермен қаруландыру.

Бұл мақалада қазақстандық жоғары оқу орындарында тілдік және тілдік емес
мамандықтардың 61 студенті үшін ағылшын тілінде бірқатар пәндерді оқыту аясында
фасилитатордың рөлін зерттеуге әрекет жасалды. Ол сонымен қатар студенттерге ұсынылған оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендер бойынша дәстүрлі сабақ түрінде де, MOOC-ті әртүрлі платформаларда 15 апта бойы өз бетінше немеснемесе фасилитатордың көмегі арқылы кеңес
беру арқылы тәжірибелік оқытуды сипаттайды. Тренинг соңында оқытушылар мен студенттерге сауалнама жүргізілді. Сауалнама нәтижелері көптеген студенттердің пәнді оқуға деген ынтасы
едәуір артты, көптеген халықаралық тәжірибелердің арқасында олар тапсырмаларды орындауға
жауапкершілікпен қарай бастады деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Алайда, MOOC курстарына қол жеткізу үшін фасилитатор тарапынан қажетті қолдау алмаған студенттер қатарындағы респонденттердің үштен бірі дербес құрылған қашықтықтан білім беру вакуумында болды. Жүргізілген сауалнама оқытушылар мен студенттер оқытудың осы түрінің барлық аспектілерін білмейтінін және фасилитатордың рөлін түсінуді кеңейту үшін қашықтықтан оқыту форматының траекториясын айқындау қажеттігін объективті түрде көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланды

15.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жусупова, Р., Калижанова, А., Шелестова, Т., & Шадиев, Р. (2023). MOOC студенттерін ұйымдастырудағы және қолдаудағы фасилитатор оқытушысының рөлі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 142(1), 89–106. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/311

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика