Біліктілікті арттыру жүйесінің парадигмаға көшуі «Үздіксіз кәсіби даму»


Қаралымдар: 95 / PDF жүктеулері: 142

Авторлар

  • Г.Е. Кожамкулова
  • Н.С. Касымбекова

Кілт сөздер:

үздіксіз кәсіби даму, біліктілікті арттыру курстары, дербестендірілген оқыту, мұғалімдердің қажеттіліктері, педагогикалық тәжірибе.

Аңдатпа

Мұғалімдердің жұмыс істейтін ортасы мен оларға қоғамның қоятын талаптары
күрделене түсуде. Мұғалімдер студенттерді әлемде тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті дағдылардың
кең ауқымымен жабдықтауға тырысады; бұл оқытудың құзіреттілікке негізделген тәсілдерін дамыту
қажеттілігін, сондай-ақ оқу нәтижелеріне көбірек көңіл бөлу қажеттілігін жеделдетеді. Бұл тұрғыда
мұғалімнің ең сапалы білімінің өзі мұғалімдерге өмір бойы оқытуға қажетті білім мен дағдыларды
бере алмайды. Мұғалімдер жаңа білім мен дағдыларды игеріп қана қоймай, оларды үнемі дамытып
отыруға шақырылады. Әрбір ұстаздың білімін жетілдіріп, кәсіби шыңдалуын өмірлік міндет деп
қарау керек. Осыған байланысты біліктілікті арттыру жүйесін «үздіксіз кәсіби даму» парадигмасына
көшу қажет, онда басты рөл педагогтардың жеке қажеттіліктерін есепке алуға беріледі.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кожамкулова, Г., & Касымбекова, Н. (2023). Біліктілікті арттыру жүйесінің парадигмаға көшуі «Үздіксіз кәсіби даму». Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 135–144. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/419

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика