Семантикалық дифференциал арқылы студент-мұғалімдер арасында идеалды және нақты мұғалімнің бейнесін бағалау


Қаралымдар: 25 / PDF жүктеулері: 30

Авторлар

  • M.M. Ишкибаева Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана, Қазақстан
  • Ж.Е. Әбдіхалықова Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана, Қазақстан
  • Б.К. Кабылжанова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана, Қазақстан

Аңдатпа

Бұл зерттеу 1 курс студенттері мен соңғы курс студенттері арасында идеалды және нақты мұғалімдерді қабылдаудағы айырмашылықтың бақылаушы дәлелдерін ұсынуға бағытталған. Көптеген зерттеулер оқушылардың мұғалімдерге деген жалпы көзқарасын зерттегенімен, Осгудтың мұғалімдерге қатысты семантикалық дифференциалды әдісін қолдана отырып, нақты және идеалды бейнелерге арнайы бағытталған зерттеулер тапшы болып қала береді.

Аударма және бейімдеу процестерін аяқтағаннан кейін Астана қаласындағы университеттер бойынша Педагогика және психология мамандығының бірінші және соңғы курс студенттеріне барлығы 75 (10 ер, 65 әйел) таратылды.

Таңдалған 19 биполярлық сын есімнің семантикалық дифференциалды шкалалары бойынша факторларды зерттеу және салыстыру үшін факторлық талдау жүргізілді. Сипаттамалық факторлық талдауларға (SPSS) сүйене отырып, екі санаттағы студенттер де нақты және идеалды мұғалімдердің имиджін олардың үміттері, эмоционалды резонансының жоғарылауы, коммуникативті құзыреттіліктің маңыздылығы және бағалау тұрғысынан әр түрлі қабылдағаны анықталды.

Зерттеу нәтижесін оқу бағдарламаларын әзірлеу және оқыту практикасы үшін пайдалануға болады, мұнда оқушылардың да, мұғалімнің де оқу-тәрбие процесін қабылдауын зерттеудің маңызы зор.

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ишкибаева M. ., Әбдіхалықова Z., & Кабылжанова B. (2024). Семантикалық дифференциал арқылы студент-мұғалімдер арасында идеалды және нақты мұғалімнің бейнесін бағалау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 313–326. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/700

Журналдың саны

Бөлім

Психология